Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Oranje in de UEFA Nations League 2020/21

    Je bent zelf een boer.
  2. Abubakari

    District Noord

    Waar komen die titelaspiraties bij SVZ vandaan? 3 uit 4 en weggespeeld door de nummer 12 waar ze 7-3 verliezen, lijkt mij vrij stug dat SVZ mee gaat doen om de titel.
  3. Abubakari

    Oranje in de UEFA Nations League 2020/21

    Had in de basis moeten beginnen, is in vorm, heeft vertrouwen, maar had natuurlijk ook als voordeel dat ie inviel toen de Bosniers met 120 minuten play off partij in de benen vermoeid werden. Maar desalniettemin viel ie goed in.
  4. Abubakari

    Oranje in de UEFA Nations League 2020/21

    Ja hoor jongens, het ligt allemaal aan de Boer. Laatste 5 duels van Oranje incl bondscoach: Noord Ierland-Nederland 0-0 Koeman Nederland - Polen 1-0 Lodeweges Nederland-Italië 0-1 Lodeweges Nederland-Mexico 0-1 de Boer Bosnië - Nederland 0-0 de Boer Zou het probleem misschien wat verder gaan...
  5. Abubakari

    Oranje in de UEFA Nations League 2020/21

    Eens, je bent zelf een Ajacied.
  6. Abubakari

    Oranje in de UEFA Nations League 2020/21

    Knap om zoveel onzin in 1 zin krijgen.
  7. Abubakari

    District Noord

    Vanmiddag naar de koploper in 2L geweest, en koploper vzijn ze nog steeds, GVAV Rapiditas won met 3-1 van Rolder Boys en staat op 9 uit 3. Begin was veelbelovend, in de 6', 7' en 8' minuut werd er gescoord, (1-0, 1-1, 2-1), daarna was de koek zo'n beetje op, nog eentje, 3-1. GRC (1F) won ook...
  8. Abubakari

    Oranje in de UEFA Nations League 2020/21

    Oh, Memphis vindt het overigens inmiddels toch weer prima om Depay genoemd te worden?
  9. Abubakari

    Oranje in de UEFA Nations League 2020/21

    Depay geblesseerd?
  10. Abubakari

    Voetbal op TV

    Je zat er dichtbij, het werd 0-1.
  11. Abubakari

    District Noord

    Dan is 10 goals in vier wedstrijden in de eerste Klasse nog steeds veel en knap. Overigens maakte hij er een paar jaar terug bij BQ1887 in de derde divisie ook 21.
  12. Abubakari

    District Noord

    Ja, die gaat als een tierelier.
  13. Abubakari

    District Noord

    En in tijden van Corona ook maar weer eens ouderwets een verslag (+ duiding van de wederopstanding) van VVG op mijn blog gezet. Voor de liefhebbers: https://abubakaridevries.wordpress.com/2020/10/10/amateurvoetbal-rules-de-wederopstanding-van-vv-groningen/
  14. Abubakari

    Derde divisie A seizoen 2020/21

    Allemaal dure aankopen van buiten zeker?
  15. Abubakari

    Tweede divisie 2020/21

    Op naar de eerste divisie!
  16. Abubakari

    District Noord

    Het kan verkeren, VVG werd vorig seizoen gered door de corona crisis, stond troosteloos onderaan, nu met 9 uit 3 één van de twee clubs in 1E zonder puntverlies, de andere is Olde Veste (12 uit 4) en daar speelt VVG volgende week (thuis) tegen. Vanmiddag hadden ze een makje aan Balk, 3-1 en tegen...
  17. Abubakari

    Coronavirus 2

    Zolang de Voetbalnoord app het goed doet stap ik niet over.
  18. Abubakari

    Even oefenen

    Weet je ook gelijk hoe serieus je poll genomen wordt.
  19. Abubakari

    Even oefenen

    Vind ik ook, als hij nou vaak blundert en je punten kost okay, maar ik vind het een vrij degelijke keeper, geen vd Sar, maar ik zie het drama om de keeper niet zo. Ik gok ook zomaar dat de krant waar Unregistere het over heeft het AD is. Dat is de mening van 1 journalist die een stukkie moet...
  20. Abubakari

    Even oefenen

    Cillessen is gewoon nummer 1, daar krijgt de Boer geen kiespijn of hoofdpijn van.
Bovenaan