Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De club die onder jouw leiding vooral laatste stond staat onder leiding van gevegt opeens eerste.
Een gepast schaamtevol zwijgen zou je sieren in plaats van die vuilbekkerij die je nu uitbraakt in dit mooie topic.
Heb je die uitzending gezien? Met al die schuimbekkende hersenlozen die dood en verderf schreeuwden naar politici? Okay, blaffende honden etc, maar dit zijn behoorlijk eng fanatieke figuren.
Ook mijn felicitaties. Best komisch dat al die zekerheidje als Heracles, AZ en Feyenoord de mist in gaan en dat jij met een zege van Twente bij Willem II de eerste winnaar bent.
Ik ga deze keer voor Feyenoord.
Je knippert met je ogen en de eerste helft van Groningen-Utrecht is op studio sport alweer voorbij.
En die penalty van Ghoochanejhad... Waarom mag zo iemand een penalty nemen.
Die eerste was volgens de huidige regels ook terecht.
Neemt niet weg dat het het voetbal niet leuker maakt dat aangeschoten hands afgeschaft is. Zeker als ze er eerst ook nog eindeloos over vergaderen.
Lokwinske, de bal op de lat bij ADO-Vitesse kort voor tijd kost me de zege, het was close. Nu maar hopen dat Zwolle voorkomt dat gevegt koploper wordt want dat zou niemand leuk vinden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.