Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Het Oranje cliché topic

    Met deze zege zet je niet alleen een grote stap, je voorkomt ook een negatieve sfeer rondom Oranje. Dat Ryan uitgerekend in Turkije de winnende binnenschiet is natuurlijk geweldig voor die jongen.
  2. Abubakari

    KNVB Beker 2020-2021

    Klopt, maar het bekt vanuit het fundamentalistische Feyenoorderskamp wat fijner als het door Ajax komt.
  3. Abubakari

    KNVB Beker 2020-2021

    De duizenden spandoeken in De Kuip worden weggehaald voorafgaand aan de bekerfinale tussen Ajax en Vitesse. Dat meldt RTV Rijnmond dinsdagochtend. Zodoende wordt voldaan aan de eerdere oproep van de Supportersvereniging Ajax.
  4. Abubakari

    De weg naar Qatar deel 1, TUR/LET/GIB

    Klopt, die denken dat België een provincie van Nederland is.
  5. Abubakari

    De weg naar Qatar deel 1, TUR/LET/GIB

    Blijft de vraag staan waarom dat bij Ajax wel kan. Met het duo de Ligt/Blind de halve finale CL zelfs gehaald. Weet ik toch, ik wilde even kijken of ze tussen dat zich doorlopend herhalende corona geleuter en dat politiek gezever nog een beetje scherp waren, niet dus. Moet de onderbuur het weer...
  6. Abubakari

    De weg naar Qatar deel 1, TUR/LET/GIB

    Blind speelt bij Ajax ook achterin en die spelen ook aanvallend, waarom kan dat bij Ajax dan wel maar bij Oranje niet?
  7. Abubakari

    De weg naar Qatar deel 1, TUR/LET/GIB

    Voorin houdt het niet over met Berghuis en Babel als opties. Malen is bij PSV niet heel erg in vorm maar verlost van dat drama in Eindhoven zou het nog wel wat kunnen worden.
  8. Abubakari

    Jonge Oranjes

    Op zich is Bijlow beter dan Scherpen, maar zodra hij met zijn ogen knippert is ie alweer geblesseerd, kun je inderdaad beter maar direct met Scherpen beginnen.
  9. Abubakari

    Jonge Oranjes

    Wie is de tweede keeper dan?
  10. Abubakari

    De weg naar Qatar deel 1, TUR/LET/GIB

    Ik keek bij nieuwe berichten.. Corona Binnenlandse politiek Tweede kamerverkiezingen Jukebox Ik dacht ik doe eens gek, ik ga over voetbal beginnen op dit forum. De weg naar Qatar is nog lang, deze week kan Oranje flinke stappen zetten. Te beginnen met een giant leap door bij voornaamste...
  11. Abubakari

    The Jukebox

    Heeft niks met jouw voorkeuren te maken😀 In Sunglasses zit de zin Leave Kanye out of it. Doordat jij een liedje van Kanye plaatste moest ik aan dat nummer denken, waarna ik dat plaatste.
  12. Abubakari

    Ik Geloof in Mij- alles over het beste programma van de Nederlandse tv

    Dave van Well in vroeger tijden...
  13. Abubakari

    KKD Speelronde 29

    Hoppa, 3-0.
  14. Abubakari

    KKD Speelronde 29

    Wat een spuuglelijk uittenue heeft Eindhoven.
  15. Abubakari

    The Jukebox

    Leave Kanye out of it.
  16. Abubakari

    Speelronde 27

    Ik vind dat PSV vrij veel middelmaat heeft, aantal echt goeie spelers, maar ook veel middelmaat. Een middenveld met Rosario en Sangare, dat is toch 2x niks? Dumfries en Max die aanvallend prima zijn maar verdedigend erg kwetsbaar, het grote talent Ihattaren met zijn 5 goals in 53 eredivisie...
  17. Abubakari

    [VK League] Stand

    Genot
  18. Abubakari

    [VK League] Stand

    Nee hoor, voor de winterstop heb ik me prima vermaakt met me aan Lam en Dammers ergeren. Of aan al die anderen die het belabberd deden. Maar ik vermaak me nu beter. En winst of verlies, ik blijf altijd meedoen. #trouwdeelnemer
  19. Abubakari

    [VK League] Stand

    WZA69WZDB😀 Wat een verschil met voor de winterstop, ik vind dit veel leuker.
  20. Abubakari

    Speelronde 27

    Zou je wel willen he, ouwe kameraad. Maar pas jij nou maar op dat jouw clubje niet weg gaat.
Bovenaan