Mwoah, voor hetzelfde geld laat PSV volgend jaar ook weer weinig liggen, net als in het vorige seizoen waarin Ajax kampioen werd. Of AZ, kan ook nog.
Ik heb er niks op tegen om eerst nog een jaar of wat een abonnement op de titel te hebben hoor. Iets spannender mag wel, hoeft niet persé.