Wel mooi, die reactie van Petrovic, die steekt een imaginaire middelvinger op naar iedereen die hem maar een clown vindt.
Wordt nog leuk onderin.
Drommel vrijwel PSV 'er en dat zie je ook direct.
En Buijs, gaat die daar nou met alleen geel weg komen? En dan na afloop ook nog stoer doen...