Ik ben niet in de war hoor, (en een keer?) ik geef mijn mening, daar is een forum ook voor.
Dat het pubertje Janssen en relnicht SanMark zijn die er op reageren, tsja daar kon je gerust geld op inzetten, safe bet.
Had inderdaad beter iemand anders dan Maasveld kunnen quoten, maar bij Maasveld...