Zoekresultaten

  1. Ska P 187

    Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

    Juve denkt daawerkelijk dat het kan winnen. Leuk!
  2. Ska P 187

    Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

    Iemand Messi al gezien?
  3. Ska P 187

    Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

    Te veel voetbal weet ik niet, maar te weinig opportunisme. Je bent echt voor Juve?
  4. Ska P 187

    Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

    Toch voegt hij wel wat toe aan dit team dat ze hiervoor niet hadden.
  5. Ska P 187

    Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

    Het is dat ik weet dat je in je cynische mode zit. Jij houdt tenslotte ook van goed voetbal.
  6. Ska P 187

    Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

    Voor een finale vind ik het nog wel okay.
  7. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Jammer, weer achter Sainz.
  8. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    Van vrouwen en kinderen blijf je gewoon af, dan is het einde zoek. Mocht ze daadwerkelijk in zaken zitten is het een ander verhaal uiteraard.
  9. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    Fok de taliban, daar zit toch geen olie en die Afghaan is ook niet meer wat het geweest is.
  10. Ska P 187

    Zonder Blind (niet?) naar Rusland

    Dat is dus achteraf gelul? Ach wat, gooi Blind ook maar voor de leeuwen.
  11. Ska P 187

    Oranje nieuwstopic

    Dan krijgen we Blind.
  12. Ska P 187

    Segunda División

    Welkom ilicitanos, vieze stinkgroenen! Met een beetje geluk volgend seizoen weer de derby! Macho Hercules!
  13. Ska P 187

    Binnenlandse politiek

    AK van in 47?
  14. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    Dat laatste is volgens mij niet altijd het geval. Ligt maar net hoe het hun uitkomt.
  15. Ska P 187

    Copa del Rey

    Ik denk dat hij in zijn jeugd meer in de bediening heeft gewerkt en op kosten van zijn arme baas, na ja vul maar in.
  16. Ska P 187

    Het grote Gianni Infantino topic

    Okay, nog maar een koffie dan.
  17. Ska P 187

    Het grote Gianni Infantino topic

    Ik heb ergens vernomen dat dit wel de reden was waarom met name een aantal oost Europese landen niet op hem gestemd hebben, maar gewoon op Blatter. Af en toe wordt er ook nog wel eens een kaart terecht getrokken.
  18. Ska P 187

    De snor en co

    Ach kom op, dan moet die stumper maar niet voor de camera verschijnen of beter nog, niet moeten degraderen. Hij wordt er goed genoeg voor betaald. Bovendien was er best begrip voor zijn tranen, maar het was gewoon grappig. Ik zou er overigens ook geen probleem mee hebben als 1 van de 3...
Bovenaan