Even terug naar 9-11, het is al weer een tijdje geleden dat de Satiertjes van deze wereld me hebben kunnen uitleggen, dus ik dacht laat ik mezelf maar weer eens belachelijk maken. Hierbij de gelegenheid.
Deze redelijk nieuwe documentaire focused zich op gebouw nummer 7, het 3e gebouw dat die dag...