Girona mag zich genaaid voelen door betis, dat met 0-3 verloor van sporting gijon, al hadden ze zelf gewoon moeten winnen van Lugo natuurlijk.
Sporting dus samen direct door met Betis. Ben er wel blij mee, vind Sporting wel een mooie club met dito aanhang.
Barca B eruit, yes, samen met Sabadell...