Zoekresultaten

  1. Ska P 187

    Die Adler

    Ik noem je niet zo, maar je soliciteerd er wel na. Ontopic maar weer met mijn zware hoofd. Hoe gaat het met mijn Germaanse broeders?
  2. Ska P 187

    Vechtsporten

    nogmaals
  3. Ska P 187

    Het grote Gianni Infantino topic

    Doe de Uefa en de KNVB dan ook maar gelijk, want het is toch 1 happy family!
  4. Ska P 187

    Festivals en concerten

    Bedank, zo op de zondagmorgen helemaal niets mis mee!
  5. Ska P 187

    Die Adler

    Bedankt voor het meeleven, maar foutje van mijn kant. Het zijn Ieren oftewel we gaan aan de zuip!
  6. Ska P 187

    Die Adler

    Jezus gevegt, had je dit topic niet gewoon 'onze oosterburen' kunnen noemen ofzo, nu heb ik steeds die tering nazi vogel in mijn hoofd en heb ik zin om een paar Duitsers op hun bek te slaan. Nu moet het net zo zijn dat ik er straks een paar van het vliegveld op moet halen, vaste klanten die...
  7. Ska P 187

    Tv-topic

    Ja okay, niet vers is,.. Okay ik denk dat ik m heb.
  8. Ska P 187

    Tv-topic

    Geweldig stokbrood? Nu wordt ik benieuwd.
  9. Ska P 187

    Tv-topic

    Warmte spreiden, wat een gelul. Het moet gewoon overal fucking heet zijn.
  10. Ska P 187

    Tv-topic

    Mmm vlees nog vis in dat geval.
  11. Ska P 187

    Segunda División

    Die zetten even wat recht dus.
  12. Ska P 187

    Tv-topic

    Een beetje bbq kan 20 kippevleugeltjes wel aan.
  13. Ska P 187

    Tv-topic

    Ik vroeger ook niet, maar mijn schoonfamilie accepteerd niet anders. Ze zeggen dat hout van wijngaarden het beste is, maar om nu 50km te gaan rijden opzoek naar een wijngaard gaat me wat ver. Dennenboom hout gaat prima! En nu al heb ik zin in een bbq, maar ja, 10.00 's ochtends is alleen een...
  14. Ska P 187

    Tv-topic

    Misschien begreep ik je verkeerd, maar ik koop inderdaad geen zak zwarte houtskool blokjes nee. Ik zoek zelf mijn hout bijelkaar, steek het aan, zonder benzineblokjes ed, wacht, biertje erbij, tot dat houtskool is geworden en hup vlees erop Gevegt had een Spanjaard kunnen zijn, jij misschien ook...
  15. Ska P 187

    Tv-topic

    Doe iets aan de pijn! Lekker geslapen gevegt?
  16. Ska P 187

    Filmtopic

    Die kende ik al, maar bedankt. Deze vond ik eigenlijk wel wat minder. Voice overs ben ik niet zo?n hele grote fan van tenzij het iemand is die daadwerkelijk wat te melden heeft.
  17. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    Dan komt er een vluchtelingenstroom Amsterdammers je kant op... Weet niet wat erger is.
  18. Ska P 187

    Tv-topic

    Misschien kan je beter gewoon dat dennenboom hout gebruiken? Whiskey stoppen ze toch ook niet in een ijzeren vat?
  19. Ska P 187

    Tv-topic

    Ik kom er rijkelijk laat mee, maar +1. Beetje zout en peper, sommigen hier knijpen nog wel eens een citroentje uit terwijl het spul lekker ligt te worden, maar that's it. Net zoals houtskool of erger nog gas gebruiken voor de bbq, daar moet je hier echt niet mee aankomen.
Bovenaan