Zoekresultaten

  1. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Voor veel clubs die een sterk tweede elftal hebben is het zeker wel een punt van zorg. Het is niet voor niks dat er een lobby is om 2e elftallen toe te voegen aan de standaardklassen. Er zijn alleen uiteindelijk te weinig (invloedrijke) clubs die zich er druk om maken.
  2. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    De laatste keer dat ik keek zat Engeland nog gewoon in de EU.
  3. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Fenerbah?e... Het is maar goed dat Blind hem niet heeft gebeld voor Oranje.
  4. de waan

    De snor en co

    Die is wel grappig, toch?
  5. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Ik snap ook niet zo goed waarom bij de reserveteams de piramide niet wat spitser is gemaakt, terwijl bijvoorbeeld de C-junioren wel het halve land door moeten als je die als club een beetje op niveau hebt.
  6. de waan

    De snor en co

    En wie mocht dat dan wel zijn?
  7. de waan

    Wedstrijdtopic : Knock-outfase

    Geniet ervan, kerel.
  8. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    Dat lijkt me ook ja. Volgens mij zit alleen de Kreisliga er nog onder. Niveautje 3e klasse of zo dus.
  9. de waan

    De Voetbalquiz

    Helemaal juist.
  10. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Het zou beter zijn de reguliere reservecompetities wat te versterken. Bijvoorbeeld door er drie regionale gemixte afdelingen van te maken. Of als dat een stap te ver is in ieder geval eens beginnen met drie afdelingen per speeldag in plaats van de huidige vijf en zes. (Beetje offtopic...
  11. de waan

    De Voetbalquiz

    Wat is de naam van de speler die op de teamfoto tussen Sef Vergoossen en Ron Elsen zit.
  12. de waan

    District Oost

    Dit zal wel in het kader van de bestuurdersaansprakelijkheid zijn.
  13. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Mooi overzicht. Beatrix kan van de lijst, vereniging is helemaal opgeheven: http://www.destentor.nl/sport/voetbal/amateurs-district-oost/stekker-gaat-eruit-bij-beatrix-1.5827111
  14. de waan

    Wedstrijdtopic : Knock-outfase

    Die was ook zwaar kut inderdaad. Twee redenen waardoor het dit keer anders was denk ik: - Twee finalisten zonder gunfactor, zodat ook de spanning niks kon vergoeden - Al te veel ellendige voetbaldrek langs zien komen de afgelopen maand
  15. de waan

    Wedstrijdtopic : Knock-outfase

    Voor het eerst sinds 1980 overigens dat ik de finale van een groot toernooi niet heb (af)gekeken.
  16. de waan

    District Oost

    Het lijkt erop dat ze zich steeds meer richten op de periferie van de echte boeven. Zie ook Nieuw Woensel. Hopelijk gaan spelers en anderen zich voortaan twee keer bedenken voordat ze zich aansluiten bij dit soort foute clubs.
  17. de waan

    Wedstrijdtopic : Knock-outfase

    Europees kampioen Calvin Jong A Pin, weet je nog. Gefeliciteerd, U.G.!!!!
  18. de waan

    Wedstrijdtopic : Knock-outfase

    O.
  19. de waan

    Wedstrijdtopic : Knock-outfase

    Dat laat ik graag aan jullie over
  20. de waan

    Wedstrijdtopic : Knock-outfase

    Ik ga wat anders doen. Hoor morgen wel wie de penaltyserie heeft gewonnen.
Bovenaan