Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voor veel clubs die een sterk tweede elftal hebben is het zeker wel een punt van zorg. Het is niet voor niks dat er een lobby is om 2e elftallen toe te voegen aan de standaardklassen. Er zijn alleen uiteindelijk te weinig (invloedrijke) clubs die zich er druk om maken.
Ik snap ook niet zo goed waarom bij de reserveteams de piramide niet wat spitser is gemaakt, terwijl bijvoorbeeld de C-junioren wel het halve land door moeten als je die als club een beetje op niveau hebt.
Het zou beter zijn de reguliere reservecompetities wat te versterken.
Bijvoorbeeld door er drie regionale gemixte afdelingen van te maken. Of als dat een stap te ver is in ieder geval eens beginnen met drie afdelingen per speeldag in plaats van de huidige vijf en zes.
(Beetje offtopic...
Mooi overzicht.
Beatrix kan van de lijst, vereniging is helemaal opgeheven: http://www.destentor.nl/sport/voetbal/amateurs-district-oost/stekker-gaat-eruit-bij-beatrix-1.5827111
Die was ook zwaar kut inderdaad.
Twee redenen waardoor het dit keer anders was denk ik:
- Twee finalisten zonder gunfactor, zodat ook de spanning niks kon vergoeden
- Al te veel ellendige voetbaldrek langs zien komen de afgelopen maand
Het lijkt erop dat ze zich steeds meer richten op de periferie van de echte boeven. Zie ook Nieuw Woensel.
Hopelijk gaan spelers en anderen zich voortaan twee keer bedenken voordat ze zich aansluiten bij dit soort foute clubs.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.