Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat vind ik niet zo gek. Ook de clubs uit de eerste divisie verdienen vrijwel niets.
Ik neem overigens niet aan dat het samenvattingenprogramma op zaterdagavond is zoals in het stukje staat, terwijl er op zondag nog wedstrijden worden gespeeld.
Nu ga je er dus eentje van de pechvogels uitpikken en die wel compenseren. Voelt ook niet goed.
Niks doen was - hoe lullig ook voor Froome - de meest juiste beslissing geweest.
Ik heb nog geprobeerd te achterhalen of de samenvattingen ook op de regionale zenders komen, maar daar kon of wilde een KNVB-mannetje nog geen antwoord op geven.
Ik weet niet of onze Willy zich met de Fox-deal heeft bemoeid. Via hem heb ik er in ieder geval nog niks over gehoord.
Ten eerste ging ie al helemaal niet voor het klassement (dat werd althans voor de Tour gemeld), ten tweede staat hij al een best eind achter en ten derde is de verwachting dat hij nog niet dusdanig hersteld is dat hij morgen maar zo even met de besten de Ventoux op rijdt.
Ten vierde: als hij op...
Waarom is het erg dat Kelderman niet in de voorste waaier zit? Die moet deze week gewoon proberen te herstellen en in de laatste week ??n of twee dagen uitkiezen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.