Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Artikel 50 is toch alleen maar het starten met de voorbereidingen voor uittreding?
Dat hadden ze een dag na het referendum al in werking kunnen stellen.
Zoiets vermoedde ik al. Een beetje het Eredivisie-effect in het klein zeg maar.
Kocatepe speelt op het oude terrein van RFC toch? Met die mooie Elascontribune.
EDIT: Nee dus, dat is Jai Hind.
Zou het niet steeds meer landelijk rechtgetrokken worden? En dat het labeltje Zuid I of West II alleen nog maar betrekking heeft op het district dat de competitie organiseert?
Ik kan me zo voorstellen dat de KNVB op den duur gaat naar 12 2e klassen, 24 3e klassen en 48 4e klassen, waarbij het...
Bij HSC'21 zijn op een gegeven moment de prijzen ook teruggebracht van 8 naar 6 euro. Er was wel een summiere stijging waar te nemen, maar zeer beperkt. Overigens is het aantal verkochte kaarten maar een klein deel van de aanwezige toeschouwers. De meesten zijn uiteindelijk toch leden, sponsors...
We willen wel heel graag dat we weer sprints gaan winnen, maar zeker van de commentatoren mag je toch wel iets meer realisme verwachten
Ze doen net alsof hij wel even mee sprint voor de overwinning, terwijl hij vooralsnog vooral 1.1 koersen heeft gereden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.