Zoekresultaten

  1. de waan

    De piramide

    Achilles'29 heeft al een team in de 4e klasse zondag. Het is veelal hypothetisch, maar inderdaad zou het kunnen voorkomen. Ik blijf het sowieso een beetje onzinnig vinden, een club met twee eerste elftallen.
  2. de waan

    Wielrennen

    Omdat het niet zoiets is als een buskaartje kopen en dat je dan mee mag misschien?
  3. de waan

    Wielrennen

    Waarom doen ze dat in vredesnaam. Omdat ze gewoon niks anders kunnen?
  4. de waan

    Wielrennen

    Dat is een imposante kopgroep.
  5. de waan

    Binnenlands nieuws

    Vooruit, nog eentje dan:
  6. de waan

    Binnenlands nieuws

    Doen we deze er ook nog even bij:
  7. de waan

    Binnenlands nieuws

    Wat mij betreft mag bij iedereen die na onzinnige racismeclaims denken grappig en/of gevat te zijn door over blanke vla, negerzoenen en jodenkoeken te beginnen de fik erin.
  8. de waan

    District Oost

    Tot Lossers Roem
  9. de waan

    De Voetbalquiz

    Achilles uiteraard. Doe jij maar een nieuwe vraag SanMark..
  10. de waan

    District Oost

    ZSGOWMS :omg:
  11. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    In Engeland betaal je volgens mij nog tien pond voor een potje HHW-voetbal waar 63 toeschouwers op afkomen. Gewoon niet mee vergelijken dus.
  12. de waan

    Tv-topic

    Duckman! Daar ga ik weer eens wat van terugkijen.
  13. de waan

    Tv-topic

    Dat eerste geldt inderdaad voor mij ook. Dat tweede dan weer niet.
  14. de waan

    De Graafschap Nieuwstopic

    Een bodemprocedure zal eerder jaren dan maanden duren lijkt me.
  15. de waan

    sva Papendorp (voorheen Magreb'90)

    Meestal hebben dat soort teams nog wel een Nederlandse keeper, maar dat lijkt bij Magreb ook niet het geval.
  16. de waan

    District West II

    Ik werd nieuwsgierig. Dat moet wel zo'n beetje de ergste plek zijn om te wonen in Nederland. In Pernis is in ieder geval nog een beetje groen rond het dorp.
  17. de waan

    De Voetbalquiz

    :duim:
  18. de waan

    sva Papendorp (voorheen Magreb'90)

    Yep, speelde er vorig jaar ook al. Is dus kennelijk toch gebleven.
  19. de waan

    De Voetbalquiz

    De eerste twee zijn (uiteraard) goed, Noordwijk niet.
  20. de waan

    De Graafschap Nieuwstopic

    Nou, mooi. Doei FC Twente dus. :duim:
Bovenaan