Zoekresultaten

  1. de waan

    District West I

    Twee clubs met een Turkse achtergrond die in 1995 gefuseerd zijn. Zijn in de regel niet de best georganiseerde clubs en daarop vormt Nieuw Utrecht kennelijk geen uitzondering. En Chabab heeft nou ook niet echt een vlekkeloos blazoen opgebouwd de afgelopen jaren.
  2. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Qua namen is dat niet verkeerd, nee. Maar dat was het de afgelopen jaren ook niet en toch was het qua prestaties erg wisselvallig. Het zal vooral de vraag zijn of ze er echt een team van kunnen maken denk ik.
  3. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Kik Pierie en Jizz Hornkamp. Geniaal.
  4. de waan

    District West I

    Tja. Kan Magreb daar mooi gaan spelen, want ze hebben een splinternieuw complex.
  5. de waan

    De Voetbalquiz

    Leuke vraag. Zo leuk dat ik me niet kon beheersen en hem heb opgezocht. Ik zal hem dus aan iemand anders overlaten.
  6. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Dat duurt nog wel tot eind augustus.
  7. de waan

    Wedstrijdtopic : Knock-outfase

    Hector.
  8. de waan

    De Voetbalquiz

    Weet ik, maar ik kon het toch niet laten hem te beantwoorden.
  9. de waan

    District West II

    Heijplaat op Google Maps.
  10. de waan

    De piramide

    De Graafschap is van origine NBVB-club (de enige die nog bestaat). Dat is nooit een echte vereniging geweest.
  11. de waan

    Wielrennen

    Tjallingii was sowieso een renner die nog wel vrij regelmatig mee zat met ontsnappingen.
  12. de waan

    De Voetbalquiz

    1974: DDR, BRD, Joegoslavie, Zaire. 1962: Weeknie
  13. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    Ja, misschien kan Satyr nog een poging wagen tot samenvoegen.
  14. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Dat is dan niet best van Quick.
  15. de waan

    Wielrennen

    Nee hoor, dat heeft niets met Drents of Twents te maken, nog los van het feit dat het in de honderden jaren dat we achternamen hebben allemaal nogal gemixt is natuurlijk. Aan de Duitse zijde van de grens die je wel vaker de -ing uitgang, in Nederland -ink.
  16. de waan

    Wielrennen

    Harmeling heet ie. Een enthousiaste tukker, das ook wel eens leuk.
  17. de waan

    De piramide

    Ik ben het eigenlijk wel meet Ceephax eens, het blijft een vreemd fenomeen dat je als club twee eerste elftallen kunt hebben. Het is ook devaluatie van de standaardklassen. Zo maar een voorbeeldje: 4A in West I, daar zijn 11 van de 14 teams zaterdagteams die een hoger spelend zondagteam hebben...
  18. de waan

    Wielrennen

    Voorsprong loopt toch wel erg hard terug nu.
  19. de waan

    District Noord

    Waarom zou dat gebeuren? Zijn de vijfdeklassers in Noord zoveel slechter dan de vierdeklassers in andere districten?
  20. de waan

    Wielrennen

    Ik heb niet gezien hoe de kopgroep tot stand is gekomen, dus dat weet ik niet. Tot vandaag was meezitten in de ontsnapping toch vooral iets voor de kansloze Franse en Duitse ploegjes, groot gelijk dat ze daar hun energie niet aan hebben verspild.
Bovenaan