Zoekresultaten

  1. de waan

    Wielrennen

    Windlozingen?
  2. de waan

    Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

    Ik heb het mijn zoon verboden.
  3. de waan

    De carriereswitch

    Iwan Tol is een meester in het schrijven van dat soort stukken.
  4. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Samenvattingen volgens mij ook via de regionale omroepen. Die dan wel de beelden van alle wedstrijden (3 minuten samenvatting) moeten uitzenden. Tenminste, die berichten hoorde ik een tijdje terug. Als ze alles alleen maar achter de decoder uitzenden kon het met de "exposure" nog wel eens...
  5. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    De winst zit hem vooral in het samenvattingenprogramma. Als je live op tv naar een wedstrijd uit de tweede divisie gaat kijken ben je of heel erg fan of beroepsgedeformeerd.
  6. de waan

    Voorbereiding 2016/17

    AFC - Ajax is 1-0 bij rust. Maar AFC zou in Nederland waarschijnlijk ook een goede subtopper zijn.
  7. de waan

    Jonge Oranjes

    Deyovaisio
  8. de waan

    Het Provincie 'maar toch vooral Limburg'-Topic

    Was dit de uitspraak van de KNVB beroepscommissie?
  9. de waan

    Jonge Oranjes

    Is het wel ergens te zien? Eurosport 2 las ik ergens. Heb geen idee of ik dat kan ontvangen.
  10. de waan

    Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

    Snorlax? Dat klinkt als een laxeermiddel.
  11. de waan

    Wielrennen

    Nou, groep van 15 man weg, geen Nederlanders, vlak parcours. We kunnen tot 5 kilometer voor de finish gaan pitten.
  12. de waan

    Wielrennen

    Groep vooruit neem ik aan?
  13. de waan

    District Noord

    Leuk. Zou mooi zijn als ze qua niveau nu ook eens een beetje gaan stijgen.
  14. de waan

    Jonge Oranjes

    Wat een Limburgse voornaam heeft die Zeefuik.
  15. de waan

    Jonge Oranjes

    En 2-1 vlak voor rust bij de eerste kans voor Kroati?. Tsja.
  16. de waan

    Jonge Oranjes

    Nouri schijnt geweldig te spelen. Maar gauw even bellen dan.
  17. de waan

    District Noord

    Spelen de amateurs ook in het stadion? (Heb ik volgens mij al eens eerder gevraagd, sorry daarvoor)
  18. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Het plannetje suddert nog wel steeds onder de oppervlakte.
  19. de waan

    Jonge Oranjes

    Oranje O19 is zojuist begonnen aan het EK tegen Kroati? en staat inmiddels met 1-0 voor via Bergwijn.
  20. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Standaardklassen ben ik overigens geen voorstander van. Je zou al een hoop tekortkomingen opheffen als je de top spitser maakt.
Bovenaan