Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dolberg. Met ??n L. Tenminste, zo zie ik het overal geschreven.
Als iemand even een goede link in mijn pm-box wil droppen zal dankbaarheid jou deel zijn.
Geniale rebussen ook vaak.
Ik was dusdanig klaar met het opgeblazen ego van Smeets dat ik al jaren niet meer had gekeken. Dit jaar toch weer de nodige afleveringen meegepikt.
Ik zit helemaal in het verkeerde topic zie ik nu. :oops:
Dacht dat Joost het over de Avondetappe had.
Ontopic: ik vind het een toernooi van niks. Langere wedstrijden zijn veel leuker in het setformat. Wedstrijden tot 11 of 15 of 18 gewonnen legs zijn veel te langdradig.
Verder is de groene...
De Tour is sowieso tot in het bizarre overhyped.
En straks moet je voor een willekeurige mooie koers weer zoeken of het ?berhaupt ergens uitgezonden wordt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.