Zoekresultaten

  1. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Dolberg. Met ??n L. Tenminste, zo zie ik het overal geschreven. Als iemand even een goede link in mijn pm-box wil droppen zal dankbaarheid jou deel zijn.
  2. de waan

    Excelsior Nieuws

    Dat hoop ik ook voor ze, want dan hebben ze in ieder geval de nacompetitie gehaald. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat FC Twente laatste wordt.
  3. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Allemachtig, qua fatalisme zijn jullie Ajacieden inmiddels ook de beste zie ik.
  4. de waan

    Excelsior Nieuws

    ?
  5. de waan

    Ajax transfer topic

    Nou, kennelijk weten ze dat wel.
  6. de waan

    N.E.C Nieuwstopic

    Quincy wil kampioen worden met NEC. :duim:
  7. de waan

    Ajax transfer topic

    Dat moet een grap zijn.
  8. de waan

    Buitenlands nieuws

    Gaan we nu bij iedere moord melden of er wel of geen sprake is van een terroristisch motief?
  9. de waan

    Excelsior Nieuws

    Wordt gezellig tegen FC Twente volgende week. Echt zo'n wedstrijd om eens live te kijken op tv.
  10. de waan

    Buitenlands nieuws

    Dat filmpje beek toch nep te zijn?
  11. de waan

    AZ in Europa.

    Goed ook dat de club direct toegeeft aan zo'n groep mafketels. Sjeesus.
  12. de waan

    FC Dordrecht

    Nog altijd razend populair in Deventer.
  13. de waan

    Ga je mee naar het stadion?!

    Wie heeft daar het hoofd van inhethoekje tussen wijsvinger en pink geklemd?
  14. de waan

    Buitenlands nieuws

    Of zijn er daar misschien veel gesloten juist?
  15. de waan

    Tv-topic

    Geniale rebussen ook vaak. Ik was dusdanig klaar met het opgeblazen ego van Smeets dat ik al jaren niet meer had gekeken. Dit jaar toch weer de nodige afleveringen meegepikt.
  16. de waan

    Wielrennen

    Dat is het verschil tussen een echte en een witte bierhaler.
  17. de waan

    Darten

    Ik zit helemaal in het verkeerde topic zie ik nu. :oops: Dacht dat Joost het over de Avondetappe had. Ontopic: ik vind het een toernooi van niks. Langere wedstrijden zijn veel leuker in het setformat. Wedstrijden tot 11 of 15 of 18 gewonnen legs zijn veel te langdradig. Verder is de groene...
  18. de waan

    Wielrennen

    Zie je wel! http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160724_02396875
  19. de waan

    Darten

    De Tour is sowieso tot in het bizarre overhyped. En straks moet je voor een willekeurige mooie koers weer zoeken of het ?berhaupt ergens uitgezonden wordt.
  20. de waan

    Buitenlands nieuws

    Het is allemaal in het zuiden (Bayern met name), is dat nog toeval?
Bovenaan