Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zojuist de gids van Elf even snel doorgebladerd. Opvallend bij de beloftenteams zijn de erg krappe selecties (doorgaans 14 tot 18 spelers). Alleen AZ en FC Groningen hebben een selectie van normale omvang. Bij FC Twente zie ik de nodige spelers die ook al veel met het eerste hebben meegespeeld...
Heeft dat sportkanaal echt voor veel overstappers gezorgd? Zijn daar cijfers van? Kan me daar erg weinig bij voorstellen, maar ik zal wel geen maatstaf zijn.
Maar naar die andere kanalen kijken toch alleen de echte zeloten? Die hoofdzender is de enige waar nog wel eens meer dan 100.000 mensen naar kijken. Of gaan ze Ajax en Feyenoord dan naar kanaal 18 verbannen?
Kan me in ieder niet voorstellen dat Fox hier uiteindelijk veel mee opschiet.
In het geval dat een club die naar de derde Divisie promoveert zich ook via de districtsbeker heeft geplaatst? Dat is althans de enige optie die ik kan bedenken, waardoor het aantal deelnemers kan vari?ren.
Ik zie in elk geval wel steeds meer kleine stapjes waaruit je kunt afleiden dat ze naar een verdere uniformering van de piramide gaan. Hoe dit verder allemaal gestalte gaat krijgen lijkt me vooral giswerk.
(En terwijl ik heel druk bezig was, heeft Joost dat allemaal al gedaan. :) )
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.