Zoekresultaten

  1. de waan

    Europa League 2016-2017

    Fred Friday erin, jaw?l!
  2. de waan

    Europa League 2016-2017

    Dat zeker. Maar eens een keer geen billenknijpen zou toch wel fijn zijn.
  3. de waan

    Festivals en concerten

    Goed zo.
  4. de waan

    Festivals en concerten

    Was mevrouw Susa er ook bij?
  5. de waan

    Europa League 2016-2017

    Wat zou het toch leuk zijn als een Nederlandse club gewoon eens simpel met 3-0 of 4-0 wint. Zodat de return een formaliteit is. Al is het maar ??n keertje.
  6. de waan

    Festivals en concerten

    Ja, een jointje heb ik ook ooit geprobeerd, maar omdat ik van roken altijd direct als een gek moet hoesten is daar ook weinig van binnengekomen vermoed ik.
  7. de waan

    Europa League 2016-2017

    Grieken, he. Fijn volk. Harde werkers ook.
  8. de waan

    Festivals en concerten

    De enige drug die ik gebruik is alcohol. Ik zou niet eens durven snuiven of slikken.
  9. de waan

    Festivals en concerten

    :confused:
  10. de waan

    Europa League 2016-2017

    Je verwacht het niet.
  11. de waan

    Europa League 2016-2017

    Zonde dat ze het zichzelf zo lastig maken.
  12. de waan

    Europa League 2016-2017

    Als ik de berichten zo lees had Heracles eigenlijk al met een been in de volgende ronde moeten staan.
  13. de waan

    Vitesse Transfer topic

    Poeh. Doen ze goed.
  14. de waan

    Europa League 2016-2017

    JAAAAAA!!!!!11!
  15. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Klopt, Achilles heeft ook een grotere selectie.
  16. de waan

    PC-Topic

    Op andere apparaten heb ik wel Windows 10 gezet. Vind ik toch net iets fijner werken. Maar zoveel verschil zit er nu ook weer niet in, dus ik laat het mooi zo.
  17. de waan

    PC-Topic

    Ik heb hem nu niet bij de hand en ik weet eerlijk gezegd niet eens wat het merk is. Dat boeit me allemaal niet zoveel. Maar laat maar zitten hoor, ik kan er nu ook prima mee overweg. Bovendien is ie nu lekker snel, kan wat dat betreft alleen maar minder worden.
  18. de waan

    PC-Topic

    Ik ben hartstikke blij met mijn laptopje. Steek maar lekker je eigen zooi in de fik. Maar goed, zonder Windows 10 red ik me ook wel.
  19. de waan

    PC-Topic

    Veels te duur. Zo veel geld heb ik niet.
  20. de waan

    PC-Topic

    Ik heb een laptop met een geheugen van niks. Daar lukte het me dus niet om de update te installeren wegens te weinig ruimte. Is het voor een technische nitwit als ik dan toch zonder al te ingewikkeld gedoe mogelijk Windows 10 erop te zetten?
Bovenaan