Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat is alleen maar goed lijkt me. Alleen doet zich hier de situatie voor dat een heel seizoen overbrugd zou moeten worden, dat is dan misschien toch wel wat anders.
Overigens denk ik dat het linksom of rechtsom nog wel weer voor elkaar komt. De gemeente heeft ook niks aan een leeg sportpark...
Toch klopt het wel: https://nl.wikipedia.org/wiki/Amok
Dat we het term "amok maken" tegenwoordig te pas en te onpas gebruiken voor opstootjes doet niet af aan de oorspronkelijke betekenis.
Het begint werkelijk hilarisch te worden.
Het graaft je een ongeluk in dit topic om van een jaar terug welgeteld twee posts te vinden van ??n en dezelfde Ajacied die w?l goede hoop heeft dat Ajax kan winnen van Rapid Wien en dan getuigt het van lichtgeraaktheid als ik daar (naar bleek dus zeer...
En dan nog gewoon door blijven gaan, he.
Je kunt ook best eens een keer toegeven dat je helemaal mis zat. Hebben we allemaal wel eens last van. Dat is soms een stuk minder pijnlijk dan vol blijven houden en afleidingsmanoeuvres zoeken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.