Zoekresultaten

  1. de waan

    Buitenlands nieuws

    Waarschijnlijk een gevalletje van LIHOP.
  2. de waan

    Buitenlands nieuws

    Een "Huttenkloasje"
  3. de waan

    Buitenlands nieuws

    Zie boven.
  4. de waan

    Buitenlands nieuws

    De koppenmaker had er om misverstanden te voorkomen wellicht verstandiger aan gedaan een andere woordkeus toe te passen.
  5. de waan

    Voorbereiding 2016/17

    Slechte zaak. Straks gaan ze nog denken dat ze op de goede weg zijn.
  6. de waan

    Hoofdklasse A 2016/17 (zaterdag)

    Dat is alleen maar goed lijkt me. Alleen doet zich hier de situatie voor dat een heel seizoen overbrugd zou moeten worden, dat is dan misschien toch wel wat anders. Overigens denk ik dat het linksom of rechtsom nog wel weer voor elkaar komt. De gemeente heeft ook niks aan een leeg sportpark...
  7. de waan

    Buitenlands nieuws

    Omdat een woord meerdere betekenissen kan hebben?
  8. de waan

    Buitenlands nieuws

    Toch klopt het wel: https://nl.wikipedia.org/wiki/Amok Dat we het term "amok maken" tegenwoordig te pas en te onpas gebruiken voor opstootjes doet niet af aan de oorspronkelijke betekenis.
  9. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    En ik ben altijd nog wel zo aardig voor jou.
  10. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    Misschien kunnen we dan beter overstappen op zaalvoetbal.
  11. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    Want elk natuurgrasveld is van augustus tot en met mei vergelijkbaar?
  12. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Ja, maar het mocht kennelijk geen geld kosten. Zelfde als de topklasse, waarbij de letters op erg knullige wijze zijn aangepast.
  13. de waan

    Jonge Oranjes

    Ik geef ze ongelijk.
  14. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Het begint werkelijk hilarisch te worden. Het graaft je een ongeluk in dit topic om van een jaar terug welgeteld twee posts te vinden van ??n en dezelfde Ajacied die w?l goede hoop heeft dat Ajax kan winnen van Rapid Wien en dan getuigt het van lichtgeraaktheid als ik daar (naar bleek dus zeer...
  15. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Hoezo heb ik precies lange tenen dan?
  16. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    En dan nog gewoon door blijven gaan, he. Je kunt ook best eens een keer toegeven dat je helemaal mis zat. Hebben we allemaal wel eens last van. Dat is soms een stuk minder pijnlijk dan vol blijven houden en afleidingsmanoeuvres zoeken.
  17. de waan

    Jonge Oranjes

    5-1, wat een gigantische afstraffing. Weer.
  18. de waan

    Darten

    Webster weer last van dateritus. Bijna niet naar te kijken.
  19. de waan

    Buitenlands nieuws

    Ja ja, links-fascistischse Max, lul je hier maar eens uit.
  20. de waan

    Wielrennen

    Clement lijkt me perfect voor Lotto/Jumbo als meesterknecht.
Bovenaan