Ik vind dat de Eredivisie best wat kleiner mag, om het gemiddelde niveau wat op te krikken. 14 clubs, eerst een hele competitie, daarna de bovenste 8 en de onderste 6 verder voor kampioenschap, Europees en degradatie. Totaal 40 of 36 wedstrijden. Lijkt veel, maar ploegen die de finales van de...