Zoekresultaten

  1. de waan

    Economie

    Kennelijk wordt het niet nieuwswaardig gevonden en dat is toch best vreemd.
  2. de waan

    Transfers 2e divisie

    Dat is in principe toch ook niet nodig. Een paar keer banken normaal gesproken, meer niet. Echt compleet van de zotte om daar nog weer iemand voor aan te trekken.
  3. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    Het zijn oefenpotjes, laten we het allemaal vooral niet spannender maken dan het is.
  4. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Oekra?ne is voorlopig nog geen concurrent helaas. Dit jaar moeten we Tsjechi? of Zwitserland inhalen, maar dat is bijna niet te doen, of we moeten een echt topjaar hebben en/of ??n van die twee moet geen kloot presteren. Voor verder vooruit moeten we naar nog veel meer landen kijken (Turkije...
  5. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Zes balcontacten voor Dolberg in de eerste helft, waaronder twee aftrappen.
  6. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Ik trek Sierd ook niet. Gelukkig kan ik het toch niet zien.
  7. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Jablonec ging toch ook prima vorig jaar.
  8. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Geeft Sierd commentaar op Ziggo?
  9. de waan

    Transfers 2e divisie

    Heeft Spakenburg dat echt helemaal niks in het 2e of de A1 lopen, dat ze zelfs hiervoor nog een oudprof moeten binnen hengelen?
  10. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Bedankt.
  11. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Ik wilde net gaan vragen of iemand nog een streampje heeft.
  12. de waan

    Het ASWH topic

    Wow, een shirtje met je initialen. Dan hoor je er echt bij, hoor. :duim:
  13. de waan

    Wielrennen

    Bahrein Merida zal zich wel als vrijwilliger opwerpen in ieder geval.
  14. de waan

    Economie

    Tja, dat kon iedereen wel verzinnen. Maar ja, we hadden de burgers nou eenmaal beloofd dat elke cent terug zou komen. Met rente. Wel vreemd dat dit bericht amper het nieuws heeft gehaald.
  15. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Hier kan ik mij wel in vinden eigenlijk. Vooral ook de jonkies wat hoger in de pikorde zetten in plaats van spelers die handig zijn om er bij te hebben, maar het niveau net niet aankunnen. Of die behoorlijk over hun top heen zijn. Enige is dat ik toch liever Wilens in de spits zie in plaats...
  16. de waan

    Wielrennen

    Het wielrennen gaat dus ook definitief de verkeerde kant op.
  17. de waan

    Bizar Nieuws

    Vind ik ook. Het was een sympathiek idee, maar het wordt op deze manier snel vervelend.
  18. de waan

    Binnenlands nieuws

    Haar van onderen is haram.
  19. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    Ik neem aan dat zaterdag (anders dan vandaag) wel grotendeels met de beoogde basiself wordt gestart en dat zal niet zo heel veel afwijken van afgelopen jaar schat ik zo in. Met name Joost Screever schijnt het wel prima te doen. Bocholt was nog zo'n ouderwetse Duitse ploeg. Afwachten en toeslaan...
  20. de waan

    De eredivisie 2016-2017; Hoe staan we ervoor?

    Hij heeft nog wel even de tijd om de eerste 21e eeuwer te worden vermoed ik.
Bovenaan