Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het stond compleet vast op de A50 richting Arnhem vanochtend, dus Duitsland niet gehaald vandaag. Het alternatief was Harderwijk, maar daar helaas nog geen Kicker. Als alternatief maar "Slag om de skyboxen" meegenomen.
Mijn ouwe vader gistermiddag geholpen met het bestellen van de wedstrijd van Heracles bij Fox voor het lullige bedragje van € 7,95.
Ik had hem nog gewaarschuwd.
Precies de vedettes sprankelden stuk voor stuk.
Misschien een leuk idee om een competitie voor de midweek te organiseren in de weken dat er geen Europees of bekervoetbal is?
Ja, maar dan moet je toch wel behoorlijk intensief het nieuws volgen. Alleen het FD had er een behoorlijk bericht aan gewijd, andere media enkel in de kantlijn.
De Elf gids is veel beter en inclusief 2e en 3e divisie. De VI gids is al sinds midden jaren negentig een waardeloos ding.
Morgen naar Deutschland. Hopelijk is de Kicker inmiddels gearriveerd.
Waarom denk je dat ik denk dat het een complot is? En wie zou daar dan achter moeten zitten? Dat zie ik niet.
Ik ben wel vaker verbaasd over nieuwskeuzes die worden gemaakt. Bijna voortdurend eigenlijk.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.