Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ligt er denk ik helemaal aan hoe je het doet. In de 2e en 3e divisie hoef je niet all spelers onder contract te hebben en verder is het vooral afhankelijk van de situatie (eigen stadion, gehuurd stadion, sportpark elders) wat de extra kosten zijn. Als je het een beetje slim aanpakt valt het met...
De niet-spelersbegroting zal ook nog wel aan de hoge kant zijn (stadionhuur, financieringslasten e.d.) en er zal aan de schuldenkant (met name het kortlopende deel) ook nog wel wat rechtgetrokken moeten worden, dus daar zal ook wel de nodige cash in gaan zitten.
Dan wordt Fox toch ook niet heel veel beter van deze deal lijkt me. Of verwachten ze dat vrijwel iedereen 15 euro blijft betalen om ook Heerenveen-NEC te kunnen zien?
Ik vraag me af hoe dat zit, want ik weet niet beter of hij heeft overschrijving aangevraagd naar Quick'20. Maar waarschijnlijk kan hij nog tot 31 augustus verkassen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.