Zoekresultaten

  1. de waan

    De eredivisie 2016-2017; Hoe staan we ervoor?

    En wordt Kik Pierie de eerste 21e eeuwer in de Eredivisie?
  2. de waan

    Binnenlands nieuws

    Ze is opgepakt toch?
  3. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Ligt er denk ik helemaal aan hoe je het doet. In de 2e en 3e divisie hoef je niet all spelers onder contract te hebben en verder is het vooral afhankelijk van de situatie (eigen stadion, gehuurd stadion, sportpark elders) wat de extra kosten zijn. Als je het een beetje slim aanpakt valt het met...
  4. de waan

    Hoofdklasse A 2016/17 (zaterdag)

    Ik snap ook niet zo goed, waarom er zo ingewikkeld wordt gedaan. Het is ?f klaar ?f ze kunnen door. Niet dit halfslachtige gedoe.
  5. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Was ook niet zo'n handige opmerking van je.
  6. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Off topic! Nu weer verder over het ondoordachte weloverwogen besluit van Heerenveen.
  7. de waan

    Buitenlands nieuws

    Racist! ;-)
  8. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Omdat ze een oefenwedstrijd winnen van een zeer zwakke tegenstander?
  9. de waan

    1e speelronde

    En dat is ook best een dooddoener.
  10. de waan

    Batigoal is jarig

    Van harte!
  11. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    Goed bezig daar.
  12. de waan

    De eredivisie 2016-2017; Hoe staan we ervoor?

    De niet-spelersbegroting zal ook nog wel aan de hoge kant zijn (stadionhuur, financieringslasten e.d.) en er zal aan de schuldenkant (met name het kortlopende deel) ook nog wel wat rechtgetrokken moeten worden, dus daar zal ook wel de nodige cash in gaan zitten.
  13. de waan

    Hoofdklasse A 2016/17 (zaterdag)

    Dank voor de update. Behoorlijk grote puinhoop dus.
  14. de waan

    Voetbal op TV

    Die pruimden Talpa dan ook niet. Onder andere vanwege dit soort klotengeintjes.
  15. de waan

    Aftellen naar het nieuwe seizoen, JC Schaal: Feyenoord - PSV

    Ik vind er geen reet aan.
  16. de waan

    Voetbal op TV

    Dan wordt Fox toch ook niet heel veel beter van deze deal lijkt me. Of verwachten ze dat vrijwel iedereen 15 euro blijft betalen om ook Heerenveen-NEC te kunnen zien?
  17. de waan

    Hoofdklasse A 2016/17 (zaterdag)

    Bestaat Haaglandia nog?
  18. de waan

    Voetbal op TV

    Wat betaal je eigenlijk als "normale" abonnee voor Fox?
  19. de waan

    Terrorisme

    Heeft iets met de werking van de hersenen te maken en hoe die gevaar inschatten. Of zoiets. Las ik van de week ergens.
  20. de waan

    Hoofdklasse B 2016-2017 (zaterdag)

    Ik vraag me af hoe dat zit, want ik weet niet beter of hij heeft overschrijving aangevraagd naar Quick'20. Maar waarschijnlijk kan hij nog tot 31 augustus verkassen.
Bovenaan