Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik begreep dat we niet al te hard hebben doorgepakt omdat het ook nog de open dag was van HHC. Dan is het ook zo lullig als je met 7-0 verliest van een derde divisionist. Net al te ver uitlopen dus voor rust en die pingel dus ook maar missen. In de tweede helft een beetje doorwisselen om HHC het...
Lienden is een dorp van niks. Juist zij moeten het hebben van liefhebbers in de regio en tot een jaar of vijf lukte ze dat ook prima. Daarna is het behoorlijk achteruit gehold met de publieke belangstelling, dus dat ze nu zoveel geld vragen lijkt mij een gevalletje commerci?le zelfmoord, of...
Juliana'31 verliest nog maar weer eens kansloos: 6-0 bij GVVV. Als ik het goed heb, hebben ze vier oefenwedstrijden gespeeld met de totale doelcijfers: 0-21.
Lekker beginnen aan de competitie zo.
Denk dat je wel de nodige principe-opzeggers hebt. Bovendien hoeft maar 10% dat te doen om er weer 200.000 te hebben.
Het is hoe dan ook een aardig dilemma voor KPN.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.