Zoekresultaten

  1. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Misschien wel 5.000
  2. de waan

    Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

    Lekker doorbelasten aan de Fox-abonnees.
  3. de waan

    1e speelronde

    Ik heb al weer heel wat gerommel van keepers langs zien komen dit seizoen.
  4. de waan

    1e speelronde

    Zo, de eerste stap van FC Twente op weg naar uitgestelde gerechtigheid.
  5. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    Ik begreep dat we niet al te hard hebben doorgepakt omdat het ook nog de open dag was van HHC. Dan is het ook zo lullig als je met 7-0 verliest van een derde divisionist. Net al te ver uitlopen dus voor rust en die pingel dus ook maar missen. In de tweede helft een beetje doorwisselen om HHC het...
  6. de waan

    Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

    Doe eens even die handtekening uitzetten.
  7. de waan

    Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

    Mooi werk van KPN.
  8. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Lienden is een dorp van niks. Juist zij moeten het hebben van liefhebbers in de regio en tot een jaar of vijf lukte ze dat ook prima. Daarna is het behoorlijk achteruit gehold met de publieke belangstelling, dus dat ze nu zoveel geld vragen lijkt mij een gevalletje commerci?le zelfmoord, of...
  9. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    Juliana'31 verliest nog maar weer eens kansloos: 6-0 bij GVVV. Als ik het goed heb, hebben ze vier oefenwedstrijden gespeeld met de totale doelcijfers: 0-21. Lekker beginnen aan de competitie zo.
  10. de waan

    Spakenburg

    Is het ook gelukt dan?
  11. de waan

    Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

    Denk dat je wel de nodige principe-opzeggers hebt. Bovendien hoeft maar 10% dat te doen om er weer 200.000 te hebben. Het is hoe dan ook een aardig dilemma voor KPN.
  12. de waan

    Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

    De vraag is hoeveel van de overige twee miljoen weggaan als ze wel zwichten.
  13. de waan

    Jupiler speelronde 1

    Van God toch?
  14. de waan

    Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

    Ik las vandaag 220.000 en dat lijkt me een stuk logischer. Volgens mij heeft Fox in totaal nauwelijks meer dan 650.000 abonnees.
  15. de waan

    Jupiler speelronde 1

    Is Nijholt ook een zoon van?
  16. de waan

    Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

    Van welke 650 duizend?
  17. de waan

    Jupiler speelronde 1

    Zoon van Geert?
  18. de waan

    Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

    De vraag was ook voor Hankie bedoeld.
  19. de waan

    Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

    Maar waarom zouden 650.000 abonnees opstappen?
Bovenaan