Tadic-Bergwijn-Antony is op dit moment de meest logische linie. Het is dat je met die belachelijke transfersom voor Brobbey zit, maar die zal op de bank plaats moeten nemen. Conceição ook tenzij Antony vertrekt (als Antony slim is, blijft hij nog tot minimaal de winter i.v.m. WK, maar ik ben...