[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Batigoal

Well-known member
Mees de Wit gaat waarschijnlijk van PEC Zwolle naar AZ. Stond bij Ajax wel bekend als aardig talent, maar vooral als lastige jongen. Via een omweg gaat hij nu toch nog aardige stappen zetten.

FC Groningen haalt na Oratmangoen ook Joey Pelupessy binnen. Na een paar seizoen Sheffield Wednesday speelde hij nu in Turkije.
 

De Groene Scout

Well-known member
Feyenoord is bezig om Mees Hilgers van Twente binnen te hengelen.
Streuer heeft eerst bod naast zich neergelegd. Bedrag is niet genoemd, maar lijkt kansloos te zijn voor de Rotterdammers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Of gewoon een extreem hoge vraagprijs of beide.

Binnenlandse transfers zijn relatief duur. Ik denk dat Feyenoord beter over de grens kan kijken en voor het Nederlandse tintje aan de selectie beter dat met jeugdspelers kan invullen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord is bezig om Mees Hilgers van Twente binnen te hengelen.
Streuer heeft eerst bod naast zich neergelegd. Bedrag is niet genoemd, maar lijkt kansloos te zijn voor de Rotterdammers.
Daar wordt gewoon het spel gespeeld, zoals dat altijd gaat vroeg in de transferperiode. Die jongen gaat echt wel naar Feyenoord, dat weet Streuer ook.

Vind jij hem trouwens een versterking voor Feyenoord?
 

Mario

Well-known member
PSV zou azen op de Braziliaanse verdedigers Dodo en Marlon van Shakhtar Donetsk, die van de FIFA transfervrij mogen vertrekken ivm de situatie in Oekraïne.
 

Mario

Well-known member
PSV zou interesse hebben in Xavi Simons. Zijn contract bij PSG loopt af, en het zou maar 1 letter verschil zijn 😊
 

Max

Administrator
Forumleiding
Schijnbaar vraagt FC Twente 6 miljoen voor Hilgers. Die transfer gaat hem niet worden. Doorschakelen naar buitenlandse opties.
 

Bernardo

Well-known member
Timo Letschert naar Cambuur, hij volgde Cambuur even op Instagram vandaag en par uur later niet meer😂

Dan is het blijkbaar een gerucht tegenwoordig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat zou wel heel weinig geld zijn.

Nog maar een jaar contract, alweer 28 jaar, veel geblesseerd geweest en inmiddels een beetje buiten beeld geraakt bij de nationale ploeg. Dit is wellicht wel wat aan de lage kant, maar je verkoopt hem ook wel over zijn hoogtepunt heen. Je had hem een of twee zomers eerder voor meer kunnen slijten.
 

Batigoal

Well-known member
Nog maar een jaar contract, alweer 28 jaar, veel geblesseerd geweest en inmiddels een beetje buiten beeld geraakt bij de nationale ploeg. Dit is wellicht wel wat aan de lage kant, maar je verkoopt hem ook wel over zijn hoogtepunt heen. Je had hem een of twee zomers eerder voor meer kunnen slijten.
Ik had eigenlijk niet in mijn hoofd dat hij 'al' 28 jaar is. Vraag me af of het ontvangen van 3,5 miljoen opweegt tegen het feit dat je een belangrijke kracht in je team kwijtraakt.
 
Bovenaan