[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Max

Administrator
Forumleiding
Ik had eigenlijk niet in mijn hoofd dat hij 'al' 28 jaar is. Vraag me af of het ontvangen van 3,5 miljoen opweegt tegen het feit dat je een belangrijke kracht in je team kwijtraakt.

Dat is zeker de vraag. Alleen gaat Midsjø niet meer bijtekenen en van 3,5 miljoen kun je nog een vervanger halen en volgende zomer moet je uit een ander potje de vervanger financieren. Als het je echter in een Europees hogere competitie helpt of je komt Europees verder, dan kun je die 3,5 miljoen ook wel weer terugverdienen.

Vitesse kon Bazoer afgelopen winterstop slijten voor 2 miljoen geloof ik, waar je wellicht niet een 1 op 1 vervanger voor hebt. Nu is hij transfervrij weg en heb je ook geen geld voor een 1 op 1 vervanger en moet je het anders financieren. Met de wijsheid van achteraf geen goede keuze. In de winterstop had men gehoopt Europees verder te komen en zich te kwalificeren voor Europees voetbal.
 

Batigoal

Well-known member
Dat zou echt wel weer een vette transfer zijn voor de Eredivisie! Wel benieuwd wat dit gaat doen met zijn WK-kansen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zuur voor Branderhorst, die heeft toch een uitstekend seizoen achter de rug.

Daarom zou ik het budget ook aan andere spelers voor andere posities uitgeven. Maar goed Boekhorn heeft een nieuw speeltje nodig voor als die panda’s weer terug naar China moeten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mike van Duinen lijkt terug te keren bij Excelsior, nadat zijn contract bij OFI Kreta deze week is ontbonden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Mike van Duinen lijkt terug te keren bij Excelsior, nadat zijn contract bij OFI Kreta deze week is ontbonden.
@Reinoud

Toch maar weer eens een avondje Excelsior inplannen dus. Las dat ze ook met een middenvelder van Bayern bezig waren die eerder nog door Schmidt was gehuurd in zijn PSV tijd.
 

ALenstra

Well-known member
Sylla Sow van Sheffield Wednesday naar Go Ahead Eagles. Tot ongenoegen van De Graafschap. De oud speler van o.a. FC Utrecht en RKC had zijn jawoord al aan de Graafschap gegeven en zou al gekeurd worden.
 

Batigoal

Well-known member
Ging al eerder niet zo netjes met zijn toenmalige werkgever RKC om met die belachelijke arbitragezaak die hij verloor. Zou zo'n onbetrouwbare speler niet graag niet mijn selectie willen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Meestal zijn dat soort spelers ook weinig succesvol. Die Xandro Schenk die ik meen dat bij Sparta flikte om bij FC Twente te tekenen werd volgens mij ook geen succes.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan