Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Leuk om weer eens wat van je te lezen @Pascallovic! Kan grotendeels meegaan in je analyse.
Een curieus iets vind ik de keeperspositie; bedenk eens even wanneer we voor het laatst gericht een eerste keeper hebben gehaald (dus niet iemand die dat later door omstandigheden is geworden)?
Gorter -...
En dan vinden fans van andere clubs het gek dat Ajax zoveel koopt deze zomer. Tsja, wat er overbleef qua selectie is niet zoveel. Er zullen nog wat spelers bijmoeten.
Van het blok keeper + verdediging zijn 4 van de 5 poppetjes anders en dat zie je er wel aan af zeg maar. Gorter wel heel erg beroerd, maar die was in de voorbereiding al matig.
Boeiend potje tot nu toe met een onnodige achterstand. Verdediging en doelman zoals verwacht de zwakke plekken in het team. Hopelijk komt Bassey er in. Eens kijken hoe hij het doet.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.