Zoekresultaten

  1. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Clubs konden toch tot vandaag aangeven of ze wilden instromen? Is er al een overzicht?
  2. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Ik heb voor de winterstop waarschijnlijk net de beste wedstrijden van TEC gezien, maar ik vond het toen al een geoliede machine. En Vink is inderdaad een fantastische voetballer.
  3. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Begrijpelijk.
  4. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Terechte uitslag?
  5. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Hij scoort heel makkelijk, maar er schiet ook wel erg vaak een draadje los bij hem. TEC heeft inderdaad prima zaken gedaan in de winter. Vooral Maguire is belangrijk, maar ook Disveld, Maria en Makhianogwat doen het prima volgens mij.
  6. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Mooi dat de om wat voor reden dan ook ineens compleet uit de gratie geraakte Exterkate de gelijkmaker maakt.
  7. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    En voor de periodetitel.
  8. de waan

    De snor en co

    Ik kijk weer eens een keer. Zo langzamerhand krijg ik het idee dat ze het wel leuk vinden om zichzelf voor lul te zetten.
  9. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    De spoeling wordt vooral verdedigend steeds dunner zie ik.
  10. de waan

    Virtueel Groundhoppen

    Ooit een wolf zien lezen?
  11. de waan

    Jupiler League: Speelronde 34

    Veel beter ook. Veel succes in Wolluk vanavond, Maasveld.
  12. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Terecht. Je kon zien hoe goed al die supertalenten geworden zijn.
  13. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Ik ga ze niet missen in de derde divisie.
  14. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    De Dijk leek even te wankelen, maar maakt het nu toch professioneel af. Maar ja, het is ook een professioneel team.
  15. de waan

    De Waan 43 jaar!!!

    Bedankt, Jacco. Hup, Quick!
  16. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Wat een mooi resultaat zeg en wat een goede wedstrijd. :duim: Ik neem aan dat we nu gewoon verder gaan met een Eredivisie met 18 clubs?
  17. de waan

    District Oost

    Uit de groep recreatieve senioren moet je wel de kantineomzet en je vrijwilligers halen, dus dat lijkt me voor De Treffers best een punt van zorg dan.
  18. de waan

    De Waan 43 jaar!!!

    Niet minder bedankt. En dat geldt ook voor de Limburger. :duim:
  19. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Verwende Friezen...
  20. de waan

    District Oost

    De Treffers :)
Bovenaan