Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
VVSB heeft er volgens mijn echt geen zin meer in de laatste weken.
Nu de stand weer rechtgetrokken is kunnen we dus concluderen dat het verschil tussen de nummer 1 en 2 (21) een stuk groter is dan tussen de nummer 2 en 17 (17 punten). Eigenlijk is er gewoon een middenmoot bestaande uit 16 teams.
Het wordt wel een beetje overdreven allemaal vind ik ook, ja. Ik ben ze liever kwijt dan rijk, maar het is niet alleen maar verschrikkelijk.
Pluspunt vind ik dat het vaak leuke wedstrijden oplevert met veel doelpunten tegen technisch prima onderlegde ploegen. Dat levert leukere wedstrijden op...
Waarschijnlijk 5e promotie op rij, klein clubje, geen achterban, weinig zichtbare sponsors, maar wel een dure selectie. Voldoet dus aan alle kenmerken die kunnen duiden op een club met "dubieus" geld.
Niet gelukt dus, 3-0 voor Noordwijk, dat in de finale speelt tegen DHC.
ADO'20 won in West I met 2-1 van Swift en speelt in de finale waarschijnlijk tegen Purmersteijn dat bij rust al met 2-0 leidt tegen de verrassende derdeklasser Altius.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.