Zoekresultaten

  1. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Die is onderhand ook wel een jaar of 75 toch? Israel zat in zijn Young Boys-tijd volledig onder de plak bij de clubcriminelen daar. Misschien nu weer hetzelfde aan de hand?
  2. de waan

    Speelronde 29

    Ik weet wat er aan de hand is, maar ik stel voor dat FC Twente gewoon verplicht moet degraderen nu.
  3. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Dat is niet de bedoeling.
  4. de waan

    De piramide

    Aan de Spanjaardslaan zit al een semiprofclub.
  5. de waan

    Gras, of toch niet?

    Laat daar maar geen statisticus naar kijken, want die maakt gehakt van dit onderzoek. Conclusies trekken op basis van enkele tientallen wedstrijden? En verder nog iets met correlatie en causaliteit?
  6. de waan

    De piramide

    Zou het?
  7. de waan

    De piramide

    Precies.
  8. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Er ligt nog niks vast.
  9. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Jawel, maar dat staat dus los van het contractenverhaal. En daar gaat het steeds over. De rest van je post snap ik niet zo goed geloof ik.
  10. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Tuurlijk, mooi man. Kan me die commentator van de club-tv van Achilles ook nog herinneren, dat deed gewoon pijn aan de oren.
  11. de waan

    De piramide

    Alleen dat logo klopt dan natuurlijk niet meer. WSV zou in dat opzicht een betere kandidaat zijn:
  12. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Het is wel een soort compromis, maar dan tegenover het maximaliseren van 4 en 3 teams per afdeling. Beloftenteams kunnen nu immers ook gewoon instromen onderin en dan zou de situatie kunnen ontstaan dat ze over een jaar of vijf de lagere divisies "overnemen". Hoe groot dat risico was is maar de...
  13. de waan

    District Oost

    Hebben we hier toevallig nog leden van Babberich rondlopen of zijn die allemaal gesneuveld onderweg?
  14. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Tja, wel een Limburger dan natuurlijk.
  15. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Correctie: intervieuws Waarom schreeuwt die man zo? EDIT: Amstel Cup :omg:
  16. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Dat "ruilmiddel" is ooit door VI verzonnen en vervolgens neemt iedereen dat over, terwijl het helemaal niet klopt. Heb ik hier ook al vaker gezegd trouwens.
  17. de waan

    Gras, of toch niet?

    Mietjes, die ouwe voetballers.
  18. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Cuijkenaar?
  19. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Goed plan, dan ga ik aan de andere kant van het veld staan.
  20. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Willen jullie gewoon bij elkaar op visite gaan of zo, want op dit geneuzel zit niemand te wachten.
Bovenaan