Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het punt van de dubbele moraal van de profclubs die alle beloftenteams uit de Eerste Divisie willen weren is natuurlijk volledig terecht. Heb ik volgens mij hier (of ergens anders, weet ik niet meer) ook al aangekaart naar aanleiding van het interview met Edwin Lugt.
Als je de krant al nodig hebt in een poging spelers te strikken voor je club dan is het einde wel nabij vrees ik.
Moeten ze in Rijssen niet eens aan een fusie gaan denken? Er zijn daar inmiddels drie nauwelijks levensvatbare clubs.
En op een paar beloftenteams na allemaal lekker ons-kent-ons tegenstanders.
Inderdaad veel leuker. Wedstrijden waar politie-inzet en uitvakken nodig zijn omdat ze elkaar anders de kop in slaan. :duim:
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.