Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is lastig onderzoeken zonder dat er gegevens beschikbaar zijn. Want die zijn er natuurlijk niet. Het is puur mijn eigen inschatting op basis van ervaringen, maar misschien maak ik het verleden wel te romantisch. De mogelijke oorzaken heb ik al genoemd.
En ja, uiteraard zullen er ook clubs...
Ach ja, de toevalsfactor is in bekervoetbal ook relatief groot natuurlijk. Verder ken ik de verhoudingen in het noordelijke voetbal onvoldoende om daar iets zinnigs over te zeggen.
Nee joh. Clubs in de derde klasse zijn er helemaal niet mee bezig op het hoeveelste niveau ze spelen. Bovendien was het maar een voorbeeld.
De wereld is wat groter tegenwoordig. Je kunt alles zien wat je wilt, dus dan is je lokale club niet zo interessant meer. Vroeger (hoor mij nou) was het...
Het wordt over de hele linie heel hard minder heb ik het idee. En het word nu wel heel erg opgehangen aan de veranderingen van de laatste jaren maar ook derdeklassers die in het verleden 300 man trokken moeten het nu met minder dan de helft doen, terwijl voor hen niks is veranderd.
En voor wat...
Zo gek is dat niet, want het gaat uiteindelijk meer om kwaliteit als kwantiteit. Zowel Noord als Oost heeft meer zaterdaghoofdklassers en die doen het in de regel ook nog beter.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.