Zoekresultaten

  1. de waan

    De snor en co

    Ik snap niet waarom iemand Gullit geen slechte optie kan vinden.
  2. de waan

    Transfers 2e divisie

    Zucht, vooral lijstjes blijven maken op basis van gegevens uit verschillende en onbetrouwbare bronnen.
  3. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Het is lastig onderzoeken zonder dat er gegevens beschikbaar zijn. Want die zijn er natuurlijk niet. Het is puur mijn eigen inschatting op basis van ervaringen, maar misschien maak ik het verleden wel te romantisch. De mogelijke oorzaken heb ik al genoemd. En ja, uiteraard zullen er ook clubs...
  4. de waan

    De groene / oranje scout is gewoon jarig hoor

    Dat jullie het maar even weten. Van harte gefeliciteerd!
  5. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    De trend is overal hetzelfde. Het verschil is dat in steden de band met de vereniging altijd al minder hecht is geweest.
  6. de waan

    Het antwoord op de vraag is

    Van welke club zijn leden van Vak P fan?
  7. de waan

    Transfers 2e divisie

    Heino verbrast nog maar weer wat penningen dus.
  8. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Vanavond is er een bijeenkomst waar alles en iedereen aanschuift en dan zal ook wel duidelijk worden welke clubs alsnog mee willen doen.
  9. de waan

    Hoofdklasse A 2016-2017 (Zondag)

    Tegenwoordig moet je dan iets maken als: Vijf redenen waarom Dieze West komend seizoen niet meer in de hoofdklasse speelt. Reden vier zal u verbazen.
  10. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Dit is ook heerlijk jongens. Een commentator die de hele tekst heeft uitgeschreven en klinkt alsof hij voorleest uit Pluk van de Petteflet. :heinz:
  11. de waan

    Hoofdklasse A 2016-2017 (Zondag)

    Jammer dat je er geen "Alverna pakt aansluiting": van hebt gemaakt.
  12. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Ach ja, de toevalsfactor is in bekervoetbal ook relatief groot natuurlijk. Verder ken ik de verhoudingen in het noordelijke voetbal onvoldoende om daar iets zinnigs over te zeggen.
  13. de waan

    District Oost

    Verschillen in die afdeling zijn ook minimaal. Iedereen kan van iedereen winnen.
  14. de waan

    Tv-topic

    Moeite van het terugkijken waard?
  15. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Nee joh. Clubs in de derde klasse zijn er helemaal niet mee bezig op het hoeveelste niveau ze spelen. Bovendien was het maar een voorbeeld. De wereld is wat groter tegenwoordig. Je kunt alles zien wat je wilt, dus dan is je lokale club niet zo interessant meer. Vroeger (hoor mij nou) was het...
  16. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Het wordt over de hele linie heel hard minder heb ik het idee. En het word nu wel heel erg opgehangen aan de veranderingen van de laatste jaren maar ook derdeklassers die in het verleden 300 man trokken moeten het nu met minder dan de helft doen, terwijl voor hen niks is veranderd. En voor wat...
  17. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Waarmee dus bevestigt wordt dat het gaat om de ploegen in de hoogste afdelingen.
  18. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Ja, dat dan weer wel. Oke, niks gezegd.
  19. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Magreb mist een paar spelers en dat kunnen ze totaal niet opvangen.
  20. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Zo gek is dat niet, want het gaat uiteindelijk meer om kwaliteit als kwantiteit. Zowel Noord als Oost heeft meer zaterdaghoofdklassers en die doen het in de regel ook nog beter.
Bovenaan