Zoekresultaten

  1. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Haha.
  2. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Een Nederlandse club op de drempel van de finale en wormonline komt langs. Het lijkt wel of ik in een tijdmachine ben gestapt.
  3. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Bijzonder knap ook dat het gedoe met Oranje geen enkele invloed op zijn spel heeft gehad.
  4. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Kan iemand die idioot met die microfoon even van de tribune af knuppelen.
  5. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Het had zonder overdrijven al wel 9-3 kunnen zijn.
  6. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Die Ziyech was ook best wel wat voor Oranje geweest.
  7. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Ajax lijkt wederom te verzuimen het in de eerste wedstrijd al af te maken.
  8. de waan

    Achilles '29

    En nu? EDIT: zie het al in het andere topic.
  9. de waan

    De Voetbalquiz

    Salmon?
  10. de waan

    De Bondscoach

    En geheel toevallig vindt hij ook altijd pecies hetzelfde.
  11. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Ik vind het toch wel een lekker potje ondertussen.
  12. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    [emoji3]
  13. de waan

    Jupiler League speelronde 38: laatste ronde, laatste kansen

    En dat allemaal een paar dagen voor de laatste competitiewedstrijd.
  14. de waan

    De Bondscoach

    Altijd een feest om af en toe even zijn twittertijdlijntje langs te lopen.
  15. de waan

    De Bondscoach

    Wow, je hebt het helemaal gelezen?
  16. de waan

    RIP topic

    Ik zag het vanochtend. Wat een treurigheid.
  17. de waan

    Jupiler League speelronde 38: laatste ronde, laatste kansen

    Ah ja, de competities zouden ook eens op een normale manier eindigen in Nederland.
  18. de waan

    District Noord

    Het is ook niet omdat er een meerwaarde zou zijn, maar omdat elke afdeling nou eenmaal 14 teams moet hebben. Bij Epe zijn ze inmiddels als een stuk enthousiaster trouwens. Het niveauverschil tussen oost en noord is hier toch wel vrij schrijnend.
  19. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    Spelen jullie nou gewoon elke week twee wedstrijden of lijkt dat maar zo? En hoeveel bekers zijn er wel niet daar?
  20. de waan

    Jupiler League speelronde 38: laatste ronde, laatste kansen

    Best raar dan dat dat bij de thuiswedstrijden niet of nauwelijks te zien is.
Bovenaan