Zoekresultaten

  1. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Ik weet dat het een rommeltje is bij Gestel, maar zijn daar nu plotseling heel veel spelers afgehaakt of zo?
  2. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    Ik denk dat laatste aangezien de plaatsing ook wordt bepaald op basis van de competitie waarin de clubs komend seizoen spelen.
  3. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Wat een kansloos systeem trouwens. Of hadden we het daar al eens over gehad.
  4. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Ik kan me niet voorstellen dat Den Bosch heel veel versterkingen uit het 1e kan halen. Ik ik weet ook niet of spelers uit het 1e die in hun hoofd al vakantie hebben daar al te veel trek in hebben. Het lijkt er wel op dat de beloftenteams zo aan het eind van het seizoen conditioneel wat in het...
  5. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    Dat weten we pas definitief als duidelijk is of Jong FC Den Bosch degradeert of niet.
  6. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Je hebt SJC in de nacompetitie hoofdklasse/1e klasse. Dat moet een andere club zijn.
  7. de waan

    Wielrennen

    Dat is dan toch wel vervelend voor Dumoulin.
  8. de waan

    Wielrennen

    Is Kelderman nou afgestapt?
  9. de waan

    De kampioen... Feyenoord!

    Gefeliciteerd Feyenoorders. :heinz:
  10. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Krijgen we nu voor promotie naar de tweede divisie het volgende rijtje? UNA - Harkemase Boys Spakenburg - Hercules Lisse - Dongen Rijnsburg - Westlandia ??
  11. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Wordt dat ene puntje aftrek UDI'19 toch fataal. Moesten zo nodig principieel zijn terwijl ze gewoon betalen, de sufferds. Met een beetje pech zitten we komend seizoen ineens met vier beloftenteams opgescheept.
  12. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Bah bah, Den Bosch op 2-0. Gaan die ook nog naar de herkansing ook.
  13. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Oef, dramatiek in Zilst. Best apart, 41 punten halen en toch de nacompetitie in. Ik was zelf in Lienden vanavond, dat met 2-0 won van Kozakken Boys met een excellerende Loukili. Er zaten een paar Werkendammers bij me in de buurt die erg negatief aan het doen waren over de zondagclubs. Dat zal...
  14. de waan

    De snor en co

    Ik erger me groen en geel aan het sportjournaille en iedereen dekt elkaar, want ik heb in de media geen enkele kanttekening gelezen.
  15. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Het woord gezellig is het laatste dat in me opkomt bij Spakenburg, maar dat kan ook aan mijn perceptie liggen.
  16. de waan

    Wielrennen

    Je hebt gelijk, maar die etappes waar een groep vooruit bleef, waren nou ook niet bijster interessant qua parkoers en koersverloop.
  17. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Wanneer gaat de FIOD nou eens binnenvallen bij OFC? Alle seinen staan nu onderhand toch wel op rood daar. Zelfs Rinus Israel is er trainer.
  18. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Goed zo. Ik hoop met je mee. Enige club waar ik geweest ben dit seizoen waar een vervelend sfeertje hangt.
  19. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Veredeld oefenvoetbal dus.
  20. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Hup UNA, trouwens.
Bovenaan