Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waarom ga je in godsnaam naar een potje waar niks meer op het spel staat, waar je verplicht met een bus naartoe gereden moet worden en waar alleen ellende van kan komen.
Tientallen leuke potjes om uit te kiezen morgen.
Ik heb de eerste helft LDL geluisterd. Die Arman Avsaroglu hield na de 0-1 niet niet eens meer een klein slagje om de arm of Ajax de finale zou halen. Wat een mafkees.
Nog los daarvan, over een tijdje worden we allemaal gereden in zelfrijdende karretjes, dus gewoon door blijven gaan met overal asfalt neerplempen is niet bepaald vooruitzien.
Ja, ook kutnamen natuurlijk.
En dan ook nog net doen alsof d?t origineel is, FC voor fusieclub. Daar hebben we er ook al een stuk of honderd van inmiddels.
Is er eigenlijk al soort van objectief vastgesteld dat dit sowieso enige zoden aan de dijk zet sportief en financieel? Anders de WC-eend rapportjes van Hypercube dan.
Alsof het al niet erg genoeg is dat de historische namen NOAD, LONGA en RKTVV verdwijnen gaan ze de nieuwe fusieclub ook nog FC Tilburg noemen.
Leve de creativiteit.
Formeel wel. De eerste offici?le landskampioen is van 1898 toen er voor het eerst tussen west en oost werd gespeeld. Die van daardoor zijn officieus. Maar ze hebben een oogje toegeknepen, want HVV mag inderdaad een ster dragen op het shirt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.