Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kan me voorstellen dat ze ondanks het feit dat ze geen proflicentie toch wel aan een zekere informatieplicht hadden. Ik begreep dat ze nogal eens te laat waren met aanleveren van cijfers. Maar hoe het allemaal precies zit weet volgens mij niemand.
Ik geloof dat op alle kandidaten nogal wat aan te merken valt.
Maar ik hoop vooral dat we nu eindelijk van die overdreven aandacht voor het populisme/rechts-nationalisme/boze burgers, die na Brexit en Trump heel Europa zouden overspoelen, af zijn.
Kijk, ik heb duidelijk te weinig kennis van de sterkte van de teams zo blijkt.
Ik zie Van AxelDongen nog zo een spintduelletje uitvechten met Koen Garritsen.
Normaal is er dispensatie voor clubs die degraderen uit de 1e divisie, maar voor Achilles geldt dat weer niet vanwege hun status aparte.
Gaat de goede kant op trouwens: Juliana nu 2-0 voor bij Den Bosch, UDI'19 nog steeds verrassend voor tegen Hercules.
Het is wel te hopen dat behalve Jong Achilles in ieder geval nog een beloftenteam degradeert anders zitten we volgend seizoen opgezadeld met 7 beloften in de derde divisie.
Nou, dat wordt voor het tweede jaar op rij een dood-of-de-gladiolen-wedstrijd voor UNA op de laatste speeldag. Zij gaan met HHC uitmaken wie veilig is en wie de nacompetitie in moet.
Verder zijn alle beslissingen gevallen. Vitesse gedegradeerd, Spakenburg nacompetitie, AFC veilig.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.