Zoekresultaten

  1. de waan

    Buitenlandse politiek

    Dat zeg ik ook niet.
  2. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Kan me voorstellen dat ze ondanks het feit dat ze geen proflicentie toch wel aan een zekere informatieplicht hadden. Ik begreep dat ze nogal eens te laat waren met aanleveren van cijfers. Maar hoe het allemaal precies zit weet volgens mij niemand.
  3. de waan

    Buitenlandse politiek

    Ik geloof dat op alle kandidaten nogal wat aan te merken valt. Maar ik hoop vooral dat we nu eindelijk van die overdreven aandacht voor het populisme/rechts-nationalisme/boze burgers, die na Brexit en Trump heel Europa zouden overspoelen, af zijn.
  4. de waan

    District Oost

    De helft van de hoofdklassers kan nog degraderen zo'n beetje. Wel jammer, ben je Dieze West kwijt, krijg je er weer zo'n nepclub voor terug.
  5. de waan

    Buitenlandse politiek

    En niet zo'n klein beetje ook. Prima dus. :duim:
  6. de waan

    District West II

    Ah, Leonidas, die was ik al bijna weer vergeten.
  7. de waan

    Hoofdklasse A 2016/17 (zaterdag)

    Volgens mij wel ja. 2006 was het zelfs, jullie speelden toen nota bene tegen WSV. http://www.voetbalarchieven.nl/competitie/knvb-beker-2006-2007/
  8. de waan

    Hoofdklasse A 2016/17 (zaterdag)

    We hebben ooit tegen Spijkenisse gespeeld in de beker, maar dat is al wel een jaar of tien geleden. Het broertje van Jason Oost speelde er toen nog.
  9. de waan

    Hoofdklasse B 2016-2017 (zondag)

    Zowel in A als in B is het ongekend spannend onderin
  10. de waan

    Hoofdklasse A 2016/17 (zaterdag)

    Kijk, ik heb duidelijk te weinig kennis van de sterkte van de teams zo blijkt. Ik zie Van AxelDongen nog zo een spintduelletje uitvechten met Koen Garritsen.
  11. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Omdat ze veel beter op de counter kunnen spelen en ze dat thuis kennelijk niet willen. De Graafschap voor bij JVC, kut.
  12. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Normaal is er dispensatie voor clubs die degraderen uit de 1e divisie, maar voor Achilles geldt dat weer niet vanwege hun status aparte. Gaat de goede kant op trouwens: Juliana nu 2-0 voor bij Den Bosch, UDI'19 nog steeds verrassend voor tegen Hercules.
  13. de waan

    Hoofdklasse A 2016/17 (zaterdag)

    Spijkenisse is voor mij toch wel een grote verrassing of zat dit er al een beetje aan te komen de laatste jaren?
  14. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Wordt in dat geval 4 om 3. Maar ik hoopte aanvankelijk op maximaal 2.
  15. de waan

    Hoofdklasse A 2016/17 (zaterdag)

    Achilles, Noordwijk en Ter Leede zijn zeker van de nacompetitie?
  16. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Het is wel te hopen dat behalve Jong Achilles in ieder geval nog een beloftenteam degradeert anders zitten we volgend seizoen opgezadeld met 7 beloften in de derde divisie.
  17. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Ik vraag me af of die clubs zich daar zelf ?berhaupt van bewust zijn.
  18. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Verbaast mij ook wel, ja. Er zijn overigens maar vier teams die vaker hebben gescoord dan Vitesse.
  19. de waan

    2019: Album releases

    .
  20. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Nou, dat wordt voor het tweede jaar op rij een dood-of-de-gladiolen-wedstrijd voor UNA op de laatste speeldag. Zij gaan met HHC uitmaken wie veilig is en wie de nacompetitie in moet. Verder zijn alle beslissingen gevallen. Vitesse gedegradeerd, Spakenburg nacompetitie, AFC veilig.
Bovenaan