De kampioen... Feyenoord!

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Gefeliciteerd kameraden, het is jullie gegund en dat het onterecht is maakt natuurlijk niks uit.:D
 

Eresd?g?

Banned
Als je na 34 wedstrijden op 1 staat is het terecht. 82 punten behaald, prima doelsaldo, topscorer in je team. Prima gedaan allemaal!
 

erka

Well-known member
Hansie stelt na afloop de allerdomste en meest achterlijke vragen die ooit door een verslaggever zijn gesteld zeg.
 

erka

Well-known member
Dat helemaal niets in Amsterdam klinkt ook wel een beetje voorbarig zo...met een Europacup in zicht :D
 
Bovenaan