Zoekresultaten

  1. de waan

    District Oost

    Of sowieso stoppen.
  2. de waan

    Weekendvoetbal

    Schei toch eens uit met je vervelende gedram continu.
  3. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Mooie finale in Zuid II. Gemert-Blauw Geel'38. Gemert wint simpel met 5-0 bij ZSV en Blauw Geel'38 rekent pas na strafschoppen af met Chevremont (0-0).
  4. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Doen we bij jou toch ook altijd?
  5. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Wacht even, ik pak de popcorn erbij.
  6. de waan

    District Oost

    Klopt, allemaal vriendjes van (inmiddels dus voormalig) trainer Bj?rn Rutten. Ik zit even te kijken, maar dat wordt nog lachen. Het 2e speelt reserve 4e klasse tegen onder meer ON 4 en Enter Vooruit 4. Het 3e en 4e is helemaal kelderklasse. Misschien kunnen ze nog wat jongens uit de O17...
  7. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Inderdaad. En daardoor spelen de meeste teams ook met een positieve spelopvatting. In de hoofdklasse zat je de helft van de wedstrijd tegen een muur van verdedigers aan te beuken.
  8. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Ik had eerlijk gezegd geen idee dat hij er al zoveel had gemaakt.
  9. de waan

    District Oost

    Komende weken maar even de uitslagen van RV volgen. Ik voel wel een paar "Borgercompagnie'tjes" aankomen.
  10. de waan

    Jupiler League speelronde 38: laatste ronde, laatste kansen

    Ik ben dit seizoen twee keer bij Spakenburg geweest en twee keer was het daadwerkelijk aantal aanwezigen ongeveer de helft van de "offici?le" opgave.
  11. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Waarom heeft Spakenburg toch altijd zoveel problemen met spelers, terwijl diezelfde spelers het elders prima doen?
  12. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Het niveau en de amusementswaarde is echt duidelijk omhoog gegaan ten opzichte van de Topklasse en dat was al een behoorlijke vooruitgang ten opzichte van de oude hoofdklassen. Je hoeft geen kenner te zijn om dat te kunnen constateren. Nu al conclusies trekken op basis van wat lagere...
  13. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Waar ben je niet gerust op?
  14. de waan

    Wielrennen

    Denk het niet, maar je zou als organisatie zelf toch ook wel kunnen bedenken dat dit een nogal onzalig idee is.
  15. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Dan denk ik dat er heel wat vloeibaar gaat worden bij de topclubs.
  16. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Oorzaak en gevolg?
  17. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Het lijkt er toch op dat het een heel weloverwogen 9en wijs) besluit is. Denk eerder dat er een stuk of 5 a 10 clubs zijn die eigenlijk helemaal niet willen, maar uit angst om de boot te missen toch maar inschrijven.
  18. de waan

    Derde divisie zaterdag 2016/2017

    IJsselmeervogels heeft ook nog geen periode, die hebben nu net zoveel punten als DVS. Verder: afschaffen inderdaad.
  19. de waan

    De snor en co

    Jij doet het ook met Eva Hoeke?
  20. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    En natuurlijk vooral omdat er geen enkele noodzaak is om het daar nu over te hebben. Maar wat als de keus is tussen meedoen in de prestatiedivisies of principieel blijven?
Bovenaan