Zoekresultaten

  1. de waan

    Eredivisie 2017-18

    3-3?
  2. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Weer fijn prutswerk al met al. Van de KNVB dan, niet van jou natuurlijk. Dat is prima werk. :duim:
  3. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    De enige conclusie is dan dat ze met terugwerkende kracht toch onder een proflicentie hebben gespeeld afgelopen seizoen.
  4. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Dat zal dan wel het gevolg zijn van de gesprekken tussen de KNVB en Achilles. Alleen moet je dit als Achilles toch helemaal niet meer willen
  5. de waan

    [WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

    Omdat we thuis tegen Frankrijk ook niet kansloos waren? Omdat Frankrijk ondanks het geploeter van Nederland maar drie punten meer heeft. Omdat verliezen van Zweden nou niet echt een teken is dat je onverslaanvaar bent. Omdat Dikkie aan het roer iets meer vertrouwen wekt dan faalhaas Blind.
  6. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Joost, niet iedereen heeft alle clubs uit 4e provinciale zo duidelijk op het netvlies. :D Ga je komend seizoen nog naar Reet-Rumst trouwens?
  7. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Ik dacht eigenlijk dat dat al een half jaar bekend was. Kennelijk nog nooit officieel. In Oldenzaal zal hij de pannen wel weer van het dak spelen.
  8. de waan

    [WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

    Zo is dat. Alsof je kansloos bent tegen een ploeg die verliest van Zweden.
  9. de waan

    [WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

    We hebben plek 1 dus gewoon weer binnen handbereik. :duim:
  10. de waan

    [WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

    Wat een nare schopploeg.
  11. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Dan zou Den Haag of Delft logischer zijn zeg ik uit het hoofd.
  12. de waan

    [WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

    Je altijd maar druk blijven maken over het Oranje-publiek. Waarom zou je dat eigenlijk doen?
  13. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Met hele moeilijke afkortingen zie ik. LFC is wel een klassieke oude club.
  14. de waan

    [WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

    In je eentje kun je toch geen kabel vormen?
  15. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Geen idee, ken beide clubs eigenlijk alleen van naam. Is Boshuizen een fusieclub?
  16. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Ik zie de naam Van Schooten in ieder geval vaak langs komen bij de doelpuntenmakers.
  17. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Ik snap er allemaal geen moer meer van. Raar trouwens dat ze dat bij Leonidas spelen. Krakkemikkig complex waar je amper 500 man kwijt kunt.
  18. de waan

    District Oost

    Sorry, ik zal beter opletten. :-)
  19. de waan

    Buitenlandse politiek

    Zeg dat wel. Hoeveel mensen zullen ook op een andere partij hebben gestemd omdat ze wisten dat hun stem anders toch waardeloos was?
Bovenaan