Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gaat weer lekker op Facebook, Satyr. :heinz: :jerry:
Jij hebt zelfs "vrienden" met een gezamenlijk Facebook-account. Erger dan dat wordt het niet hoor.
En morgen is het weer opgelost en kunnen ze weer verder, vrijdag gaan ze weer failliet en maandag halen acht nieuwe spelers.
Ik word wat voorzichtig met nieuws over Magreb.
Ik lees overal dat dan UNA en nog een andere club de klos is, maar ik denk toch echt dat er dan gewoon 5 beloften naar de zaterdag gaan. Volgens mij is dat verhaal een beetje een eigen leven gaan leiden.
Argon kan ook nog naar B eventueel op zaterdag.
En op zondag lijkt de KNVB toch vaak te kiezen voor de oude verdeling, waarbij de Gelderse clubs naar Noord gaan. In dat geval zou de knip weer ergens in Zuid Holland gelegd worden.
Als je een club opricht denk je daar niet echt bij na vermoed ik. Overigens is het in de volksmond gewoon "Hengelo" en speelde de club voor de proftijd geruime tijd op het hoogste niveau.
Feest in Hengelo en Winterswijk, BWO en FC Winterswijk gaan debuteren in de 1e klasse. Door het stoppen van Dieze West komt er ook nog een heerlijk toetje achteraan: Stevo-TVC'28 voor de laatste plek in de 1e klasse.
Achilles is nog in gesprek met de KNVB over al het gedoe, daar zal dit dan ook wel deel vanuit maken. Alleen moet je Achilles helemaal niet meer met een beloftenteam mee willen doen lijkt me.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.