Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Net als dat hier blinde paniek uitbrak met die damschreeuwer een paar dagen na de Suzuki Swift op Koninginnedag.
Je ratio wil het niet, maar je instinct neemt het over.
Ik vind het allebei kut, maar Bieber kan ik nog enigszins plaatsen op een festival, Meeuwis toch vooral in een feesttent op een dorpsfeest in Sint Michielsgestel.
Foppe speelde op de Olympische Spelen ook nog gelijk tegen Argentini? met Messi en Aguero (?). Toch wel aardig voor een team met onder andere Jong A Ping en Sibon.
De credits gaan toch nadrukkelijk naar Joost, want het basisbestand is van hem. Daar ben ik een beetje mee gaan stoeien.
Ik ga even kijken waar UNA is gebleven.
EDIT: Ik zie het al, ik heb aan de Tweede Divisie geen labeltjes zaterdag/zondag gehangen, dus die staan er allemaal niet in.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.