Nou ja, "behalve de amateurs", dat is 99,9% van de KNVB.
De hele structuur van de KNVB is er op gericht om met gezamenlijk gedragen voorstellen te komen, die dan in de vergaderingen alleen nog maar afgehamerd hoeven te worden. Kan me niet heugen dat het ooit tot een echte clash is gekomen...