Zoekresultaten

  1. de waan

    Festivals en concerten

    [emoji3]
  2. de waan

    Festivals en concerten

    In Rainbows is het meest "traditionele" Radioheadalbum sinds The Bends. Die past jou wel denk ik. Op Hail to the Thief is het bliepjesgehalte toch nog wel een stuk groter. Wel mijn persoonlijke favoriet, dat dan weer wel. En als je van krautrock houdt, is The King of Limbs ook nog wel aan te raden.
  3. de waan

    Festivals en concerten

    Maar dat is een grapje natuurlijk.
  4. de waan

    Festivals en concerten

    Om meneer Yorke te citeren: When I am king, you will be first against the wall.
  5. de waan

    Wielrennen

    Ik blijf het idioot vinden.
  6. de waan

    Wielrennen

    Want dat mag niet, naar een andere ploeg gaan? Dan stelt die ploeg ook geen reet meer voor. Twee opa's en wat pelotonvulling.
  7. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    VVOG speelde aanvankelijk zelfs alleen op zondag.
  8. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    En voorheen de belangenclub van het zaterdagvoetbal. Deze club heeft afspraken gemaakt met de KNVB over het niet hoeven spelen op zaterdag van hun aangesloten leden. En wat wel grappig is: daar zijn maar een kleine 300 clubs bij aangesloten. Bijvoorbeeld niet: Harkemase Boys, VVOG, FC Lisse...
  9. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Een bescheiden dienende rol, maar uiteraard heb ik mijn standpunten en expertise op dit dossier wel ingebracht. :o
  10. de waan

    Wedstrijdshirts 22/23

    Bij ADO hebben ze het over tenues. Wat een archa?sch taalgebruik, zeg.
  11. de waan

    Festivals en concerten

    Ja, jij bent fan, h?. :-)
  12. de waan

    District West II

    Het begint mij weer te dagen nu.
  13. de waan

    Festivals en concerten

    Mijn dank is enorm.
  14. de waan

    Festivals en concerten

    Het is een grap, maar wel een goeie. Heb het alleen wel gemist op tv. Opname staat voor vanavond wel aan, maar die heb ik deels al gezien op de stream.
  15. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Dat is laatste is inderdaad een nogal onzinnig argument. Onnodig omdat er iedere keer bij te slepen.
  16. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Wel jammer dat ze niet wat meer clubs van verschillende pluimage er bij betrokken hebben. Want als er ??n onderwerp is, waarover de clubs eensgezind zijn is het de beloften.
  17. de waan

    RIP topic

    Tonny van der Linden is overleden.
  18. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    Dus toch zazo-duels. Inderdaad benieuwd hoe ze dan precies gaan loten.
  19. de waan

    Wielrennen

    De Belg is kut.
  20. de waan

    Wielrennen

    Iedere andere ploeg dan Sky.
Bovenaan