Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
In Rainbows is het meest "traditionele" Radioheadalbum sinds The Bends. Die past jou wel denk ik. Op Hail to the Thief is het bliepjesgehalte toch nog wel een stuk groter. Wel mijn persoonlijke favoriet, dat dan weer wel.
En als je van krautrock houdt, is The King of Limbs ook nog wel aan te raden.
En voorheen de belangenclub van het zaterdagvoetbal. Deze club heeft afspraken gemaakt met de KNVB over het niet hoeven spelen op zaterdag van hun aangesloten leden. En wat wel grappig is: daar zijn maar een kleine 300 clubs bij aangesloten. Bijvoorbeeld niet: Harkemase Boys, VVOG, FC Lisse...
Het is een grap, maar wel een goeie.
Heb het alleen wel gemist op tv. Opname staat voor vanavond wel aan, maar die heb ik deels al gezien op de stream.
Wel jammer dat ze niet wat meer clubs van verschillende pluimage er bij betrokken hebben. Want als er ??n onderwerp is, waarover de clubs eensgezind zijn is het de beloften.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.