Zoekresultaten

  1. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Niet dat het een oplossing is voor de problemen, maar ik vind het wel vreemd dat Joost Exterkate helemaal uit beeld verdwenen is. Wel iemand die eens een bal vast kan houden voorin. Vanavond zat er dus niet ??n spits op de bank.
  2. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Ah, kijk aan. Voor de verandering staan we na een kwartier met 2-0 achter in een uitwedstrijd. :sad:
  3. de waan

    Top 2000: Hij komt er weer aan, de lijst der lijsten!

    En waar staan Gerrit Dekzeil en Ween?
  4. de waan

    Top 2000: Hij komt er weer aan, de lijst der lijsten!

    Hmm, die ga ik maar eens opzoeken dan.
  5. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Mijn leven is geslaagd.
  6. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Nou, hup HSC dan maar weer.
  7. de waan

    District Oost

    Ik had net zo'n zin in WWNA-Loenermark. :sad:
  8. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Als je de hele top 100 naloopt is het denk ik conform de werkelijke verhoudingen (65% om 35% of daaromtrent). De beste opleidingsclubs (top 10) zitten veelal in de grote steden, waar het zaterdagvoetbal minder dominant is.
  9. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Top 4 zelfs. Komt omdat ze de toeschouwersaantallen niet meenemen. Waardeloze lijst dus.
  10. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Sorry, je hoeft mij niks wijs te maken, ik kom al tientallen jaren op ik weet niet hoeveel voetbalvelden. Er zijn bij de amateurs grofweg zo'n tien clubs die de potentie hebben er qua publieke belangstelling bovenuit steken en dat zijn inderdaad zonder uitzondering zaterdagclubs. Dan heb ik het...
  11. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Anekdotisch bewijs noemen ze dat toch. Net zo flauw als dat ik nu tientallen samenvattingen van Barendrecht of ONS Sneek zou gaan posten waarop misschien twintig toeschouwers te zien zijn. Misschien doe ik dat ook nog wel eens. EDIT: ik reageer dus op Fregge.
  12. de waan

    Champions League 2017-2018

    Verzin zelf eens iets.
  13. de waan

    De piramide

    De KNVB dit momenteel sowieso niks. Het ligt allemaal weer eens een keer bij praatgroepjes die plannetjes aan het bedenken zijn. Je weet wel, die tekentafel.
  14. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Ik ben ook geen voorstander van een afsplitsing, zeker niet. Maar als de buigzaamheid die van een betonnen paal blijft, vind ik het een betere optie dan volledig te buigen naar de belangen van de zaterdagclubs. De essentie van Leon's column is wat mij betreft geen speld tussen te krijgen. Veel...
  15. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Eigenlijk zegt deze zin alles wel. Het gaat erom dat we een logische en zo goed mogelijke competitiestructuur gaan opzetten. Al dat gelul en die microbelangetjes van een handjevol clubs (ook bij de zondag trouwens, zie AFC) gaat helemaal nergens over. EDIT: Er kwam nog drie pagina's achteraan...
  16. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Hebben we een Bankzitter hier?
  17. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Leon ten Voorde is er ook wel klaar mee: https://www.tubantia.nl/amateurvoetbal/topamateurs-klagen-te-veel~a817f01b/
  18. de waan

    Top 2000: Hij komt er weer aan, de lijst der lijsten!

    Daar schrik je toch van.
  19. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Raily Ignacio speelt na de winter op huurbasis voor AFC. Mogen we constateren dat ze daar gelukkig ook eindelijk van hun hypocriete geloof zijn gevallen?
  20. de waan

    Top 2000: Hij komt er weer aan, de lijst der lijsten!

    De voorkeuzelijst wordt steeds beter en uitgebreider, dat is wel positief. Ik heb maar ??n echte eigen keus en dat is omdat die er gewoon echt in hoort, vind ik: 4 HERO -LES FLEUR BEASTIE BOYS - SABOTAGE THE BEATLES - I AM THE WALRUS BECK - LOSER BETTIE SERVEERT - PALOMINE BILL WITHERS -...
Bovenaan