Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Niet dat het een oplossing is voor de problemen, maar ik vind het wel vreemd dat Joost Exterkate helemaal uit beeld verdwenen is. Wel iemand die eens een bal vast kan houden voorin. Vanavond zat er dus niet ??n spits op de bank.
Als je de hele top 100 naloopt is het denk ik conform de werkelijke verhoudingen (65% om 35% of daaromtrent). De beste opleidingsclubs (top 10) zitten veelal in de grote steden, waar het zaterdagvoetbal minder dominant is.
Sorry, je hoeft mij niks wijs te maken, ik kom al tientallen jaren op ik weet niet hoeveel voetbalvelden.
Er zijn bij de amateurs grofweg zo'n tien clubs die de potentie hebben er qua publieke belangstelling bovenuit steken en dat zijn inderdaad zonder uitzondering zaterdagclubs. Dan heb ik het...
Anekdotisch bewijs noemen ze dat toch. Net zo flauw als dat ik nu tientallen samenvattingen van Barendrecht of ONS Sneek zou gaan posten waarop misschien twintig toeschouwers te zien zijn.
Misschien doe ik dat ook nog wel eens.
EDIT: ik reageer dus op Fregge.
De KNVB dit momenteel sowieso niks. Het ligt allemaal weer eens een keer bij praatgroepjes die plannetjes aan het bedenken zijn. Je weet wel, die tekentafel.
Ik ben ook geen voorstander van een afsplitsing, zeker niet. Maar als de buigzaamheid die van een betonnen paal blijft, vind ik het een betere optie dan volledig te buigen naar de belangen van de zaterdagclubs.
De essentie van Leon's column is wat mij betreft geen speld tussen te krijgen. Veel...
Eigenlijk zegt deze zin alles wel.
Het gaat erom dat we een logische en zo goed mogelijke competitiestructuur gaan opzetten. Al dat gelul en die microbelangetjes van een handjevol clubs (ook bij de zondag trouwens, zie AFC) gaat helemaal nergens over.
EDIT: Er kwam nog drie pagina's achteraan...
Raily Ignacio speelt na de winter op huurbasis voor AFC. Mogen we constateren dat ze daar gelukkig ook eindelijk van hun hypocriete geloof zijn gevallen?
De voorkeuzelijst wordt steeds beter en uitgebreider, dat is wel positief.
Ik heb maar ??n echte eigen keus en dat is omdat die er gewoon echt in hoort, vind ik:
4 HERO -LES FLEUR
BEASTIE BOYS - SABOTAGE
THE BEATLES - I AM THE WALRUS
BECK - LOSER
BETTIE SERVEERT - PALOMINE
BILL WITHERS -...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.