Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Freek van Oenen, allemachtig.
Vanmiddag was ik voor De Krant met een heerlijk winterzonnetje als metgezel en met het bedroevende aantal van 80 anderen getuige van Groen Wit'62-Beekbergen in de 4e klasse G a.k.a. de Apeldoornse Bundesliga. Koploper Beekbergen deed wat een koploper moet doen...
Heel slecht van Be Quick dit, hoor. Ten eerste omdat de betalingen al zo minimaal zijn (als die paar honderd euro al niet lukt...) en ten tweede omdat je gemaakte afspraken gewoon moet nakomen. Dit is iets voor cowboyclubs, niet voor een club van de statuur van Be Quick.
"Wederom vanwege financi?le problemen zat de club in oktober 1929 aan de grond. Er werd opnieuw een nieuw bestuur aangesteld. Omdat er geen animo meer was voor voetbal op zondag, werd besloten voortaan op zaterdag te gaan voetballen."
http://www.quickboys.nl/text/historie
Vanaf de oprichting...
Top 5 lijkt me gezien het materiaal ook niet re?el, maar met deze spelers moet je wel moeiteloos onderin het linkerrijtje mee kunnen doen. Teveel spelers spelen flets en ondermaats, juist ook de meer ervaren spelers die de kar moeten trekken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.