Zoekresultaten

  1. de waan

    WK 2018 -NIEUWSTOPIC

    Ook twee landen die vrijwel altijd zwaar teleurstellen op eindrondes. Omdat ze dan ineens niet meer lijken te durven en teruggrijpen op veel te defensief spel. Wat ze uiteindelijk ook niet verder brengt.
  2. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Ik heb prima geteld.
  3. de waan

    sva Papendorp (voorheen Magreb'90)

    Meer uitdaging als Magreb'90 kun je toch niet krijgen lijkt me.
  4. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Ik ben vorig seizoen bij uitwedstrijden geweest van GVVV, Kozakken Boys, Spakenburg, Katwijk en Excelsior Maassluis. GVVV was de enige die meer dan 100 man bij zich had en dat was ook nog een semi-derby tegen Spakenburg. Excelsior Maasluis had net zo weinig mensen mee als een gemiddelde zondagclub.
  5. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Dit is wel een beetje de crux inderdaad. Het is een beetje hetzelfde wat Bonehead zegt, terwijl hij eerder ook aangaf dat de oude kern van gereformeerden in zijn club maar een heel klein deel vormt van de club. En dat is nog een derdeklasser. De grote zaterdagbolwerken struinen het hele land af...
  6. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Overigens heeft de KNVB tot dusverre altijd de oren laten hangen naar de wensen van de zaterdagclubs, dus dat zal waarschijnlijk nu ook wel weer gebeuren. Helaas blijft het aanmodderen geblazen in Nederland. met zo'n veel te democratische club als de KNVB.
  7. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Van: Naar: En dat in ??n post. Heb je niet van de dominee geleerd dat je je naasten lief moet hebben?
  8. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    :duim:
  9. de waan

    sva Papendorp (voorheen Magreb'90)

    Altijd onbevredigend als een club tussentijds afhaakt. Maar dit zie ik ook niet meer goed komen. Al weet je het bij Magreb'90 nooit zeker.
  10. de waan

    District Oost

    Twee punten ingelopen op ON ook nog.
  11. de waan

    sva Papendorp (voorheen Magreb'90)

    Vriendje van de trainer. Dat zal dan wel een goede moslim zijn of zo.
  12. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Jong Vitesse-Quick, topper in de 3e divisie. Ruststand: 5-0.
  13. de waan

    sva Papendorp (voorheen Magreb'90)

    Haha, dat verzin je toch niet. Wel fijn dat Magreb zo liefdevol is opgenomen door de zaterdagclubs, of had ik dat al gemeld?
  14. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Harkema meldde op Twitter dat ze spelers langer hebben vastgelegd. Hoe kan dat nou, ze zijn daar toch tegen contracten. Hoe leg je dan spelers vast? Aan een ketting?
  15. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Kijk, dat is een beter schokeffect. :duim:
  16. de waan

    District Oost

    Oke. Met die tien miljoen miljard afscheidinkjes is de scheidslijn tussen hervormd en gereformeerd voor mij altijd een beetje vaag. Reformatorisch valt toch wel in de zware categorie dacht ik altijd. Maar ach, wat kan het ook bommen. Mooi dat jullie het zo goed doen. :duim:
  17. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Kan nog niet geranderen dat ie een lang leven beschoren is.
  18. de waan

    Spakenburg

    Er is op de hele aardkloot niemand die de tweets van Kees Duijst serieus neemt. Laat hem toch lekker razen.
  19. de waan

    District Oost

    Bij jullie zitten toch ook zure kutgereformeerde smoeltjes, of toch weer van een andere gradatie? 0-1 geworden trouwens?
  20. de waan

    District Oost

    Voor wie Gerard Bos nog niet kent: https://www.tubantia.nl/amateurvoetbal/een-middag-sdc-12-trainer-bos-verdomme-wat-een-kans-man~a3063ccb/ Maar goed, hij heeft toch bijna altijd bij nette clubs gewerkt? (Glanerbrug uitgezonderd misschien).
Bovenaan