Zoekresultaten

  1. de waan

    Transfers 2e divisie

    Ben gewoon een beetje bang voor de rode pen van de eindredactie
  2. de waan

    Transfers 2e divisie

    Ik wilde hem deze week nog gebruiken voor mijn verslag in de krant. Uiteindelijk toch maar op safe gegaan. Nu heb ik daar spijt van.
  3. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Nu maar hopen dat er geen homo's spelen bij HBS.
  4. de waan

    Darten

    Gaan ze nu ineens op vrijdagmiddag ook al spelen. Is het op RTL?
  5. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Ik verwacht wel dat ze De Bataven er kansloos uitknikkeren.
  6. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Ook zo'n symphatiek clubje, DUNO.
  7. de waan

    Darten

    Die hysterische? EDIT: dit was een antwoord op Maasveld.
  8. de waan

    Transfers 2e divisie

    Verrek. Ik loop op de zaken vooruit inderdaad. Dan is het dus zeker die andere Ambitieuze Hoofdklasser.
  9. de waan

    De trainer van Ajax

    Plekkenpol natuurlijk wel als duo met Albert Schrik.
  10. de waan

    VI - Het blad

    Briefkaart sturen naar het redactieadres.
  11. de waan

    Transfers 2e divisie

    Die is voor mijn gevoel zo'n beetje allesbepalend bij Barendrecht of niet?
  12. de waan

    Transfers 2e divisie

    Unitas! Oh nee, die andere ambitieuze club waarschijnlijk.
  13. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Een woord: weekendvoetbal
  14. de waan

    Darten

    Nee, want Joost maakt hem twee keer 3 ton afhandig.
  15. de waan

    sva Papendorp (voorheen Magreb'90)

    Vorig seizoen stonden ze er ongeveer net zo voor, gingen ze ineens als een gek punten pakken. Niet dat ik dat nu nog een keer zie gebeuren, trouwens.
  16. de waan

    Darten

    Uitgaande van de lijst van Pascallovic valt dus alleen Lewis echt helemaal weg uit de top.
  17. de waan

    District Oost

    Nee, maar dan nog mag je verwachten dat je in de 4e klasse zaterdag geen speler hoeft te halen.
  18. de waan

    sva Papendorp (voorheen Magreb'90)

    Dat betekent dus ook dat zij kennelijk nog de enige club zijn die niet aan de voorwaarden voldoen. Al die andere clubs die vorig jaar nog de barricaden opgingen hebben dus kennelijk toch maar eieren voor hun geld gekozen. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat al die 3e Divisionisten een...
  19. de waan

    District Oost

    Trots doen dat je met acht spelers uit de jeugd speelt, terwijl je in het rechterrijtje staat op het allerlaagste niveau. Best apart.
  20. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    In Zuid I ligt er bekerhouder er ook al uit. Hoek-Baronie werd 2-2, waarna de baronnen de pingels beter namen. Toch wel verrassend, Baronie is ook niet bepaald een hoogvlieger in de hoofdklasse.
Bovenaan