Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat wil Feyenoord toch helemaal niet? Dat hoor ik ze althans steeds zeggen. Misschien dat ze wat jonkies kunnen uitlenen aan de sportclub, dat kan natuurlijk wel.
We hebben het nu toch over Spakenburg neem ik aan? Rijnsburgse Boys staat namelijk niet eens bij de convenantclubs. Die kunnen dus gewoon op zondag aan de bak.
Er zijn wel degelijk Joodse clubs (geweest) trouwens.
http://resources.huygens.knaw.nl/sportbondenclubsperiodieken/gids/search?prov=all&levensbeschouwing=Joods&submit=Zoek&sport_orgtype=vereniging&sport=Voetbal
Wilhelmina Vooruit leeft nu nog voort als fusieclub WV-HEDW. Grappig genoeg is dat...
Dat zal zeer minimaal zijn. En ook daarvoor geldt dat het een kwestie van keuzes maken is. Als je op zaterdag werkt kan de consequentie zijn dat je een niveautje lager moet blijven spelen.
Prima stukje van Van der Zee. Alleen is het mij een raadsel waarom hij vindt dat de clubs het allemaal zelf op moeten lossen. Waar hebben we de KNVB dan voor?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.