Zoekresultaten

  1. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Dat wil Feyenoord toch helemaal niet? Dat hoor ik ze althans steeds zeggen. Misschien dat ze wat jonkies kunnen uitlenen aan de sportclub, dat kan natuurlijk wel.
  2. de waan

    De piramide

    We hebben het nu toch over Spakenburg neem ik aan? Rijnsburgse Boys staat namelijk niet eens bij de convenantclubs. Die kunnen dus gewoon op zondag aan de bak.
  3. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Hoe ver reiken de ambities van SC Feyenoord eigenlijk? En moet wat voor doel vraag ik me dan ook meteen af.
  4. de waan

    De piramide

    Dat citaat kwam vast bij ons vandaan. Ik herken de woordkeus van De Groene Scout er wel een beetje in.
  5. de waan

    De piramide

    Er zijn wel degelijk Joodse clubs (geweest) trouwens. http://resources.huygens.knaw.nl/sportbondenclubsperiodieken/gids/search?prov=all&levensbeschouwing=Joods&submit=Zoek&sport_orgtype=vereniging&sport=Voetbal Wilhelmina Vooruit leeft nu nog voort als fusieclub WV-HEDW. Grappig genoeg is dat...
  6. de waan

    De piramide

    Dat zal zeer minimaal zijn. En ook daarvoor geldt dat het een kwestie van keuzes maken is. Als je op zaterdag werkt kan de consequentie zijn dat je een niveautje lager moet blijven spelen.
  7. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Ja, eentje.
  8. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Mooie zege hoor van ASWH. Ik was laatst toch wel onder de indruk van DVS'33.
  9. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Gelukkig heeft hun trainer alle tijd.
  10. de waan

    Janssen is jarig!!!

    Gefeliciteerd, Janssen. EDIT: Kut, te laat.
  11. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Is het ook bekend wat de vrouw van Timmers er van vindt?
  12. de waan

    Transfers 2e divisie

    Beleid, mensen, beleid.
  13. de waan

    Jeugdvoetbal

    Welkom thuis.
  14. de waan

    De piramide

    Laat ik het zo zeggen: een beetje eindredactie had geen kwaad gekund.
  15. de waan

    De piramide

    Jij blijft maar verder radicaliseren, h??
  16. de waan

    De piramide

    Prima stukje van Van der Zee. Alleen is het mij een raadsel waarom hij vindt dat de clubs het allemaal zelf op moeten lossen. Waar hebben we de KNVB dan voor?
  17. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Altius is alweer bezig met een kunststukje.
  18. de waan

    HHC Hardenberg

    Middagje vrij nemen, dus. :duim:
  19. de waan

    Transfers hoofdklasse A en B zaterdag en zondag 2017

    Doorselecteren, keiharde noodzaak.
  20. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Toe maar, jongens. Alsof het allemaal niks is.
Bovenaan